fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העונש על גרימת מוות ברשלנות: 4 חודשי עבודות שירות

בני משפחתו של חן וולף המומים, כועסים ומתוסכלים. לפני שש שנים הוא נהרג בתאונת דרכים. הנהג הפוגע, קצין משטרה, הורשע בגרימת מוות ברשלנות. השבוע נגזר דינו. אביו של וולף, קצין משטרה בדימוס פנה למפכ"ל המשטרה: בדרישה שהקצין לא ימשיך לשרת
הוריו של חן וולף
הוריו של חן וולף (צילום: אפרת פראנק)

שש שנים עברו מאז איבד דני וולף, קצין תנועה לשעבר את בנו חן, בתאונת דרכים. באותה התאונה קצין משטרה פנה אל תוך צומת, וולף לא הספיק לעצור, התנגש ברכב ומת. הקצין הורשע בין השאר בגרם מות ברשלנות. ביום חמישי שעבר גזר עליו בית משפט השלום לתעבורה בנצרת, עונש של ארבעה חודשי שירות, שבע שנות פסילה וקנס לאלמנתו של וולף בסך 5000 שקלים. גזר הדין הקל שנגזר על הנאשם, הותיר את הוריו של וולף ואלמנתו רחל בהלם. "הוא לא רק הרג את חן הוא רצח את הנפש שלי ושל הילדים שלי", אומרת האלמנה. 

הוריו של חן וולף
הוריו של חן וולף (צילום: אפרת פראנק)

"זה ביזיון"

לפני שש שנים, ביום העצמאות בשנת 2008 נסע וולף, עם שני חברים נוספים לטיול אופנוענים באזור טבריה. בדרך חזרה, בצומת מקורות שלפני צומת המוביל, אירעה התאונה. וולף נהרג. ביום התאונה, יום העצמאות, נסעו הוריו לטייל בחיפה. "באחת בצהרים אני אומרת לדני, בוא נרים טלפון, לחן אולי הם רוצים לבוא לאכול", סיפרה בלה אמו, "דני אמר לי לא להיות אמא פולניה, אבל צלצלתי בכל זאת והוא אמר שהם נוסעים לטייל. זו הייתה השיחה האחרונה שלנו. "בתשע בערב דפקו בדלת ואמרו שזו משטרה. חשבתי שאלו חברים של דני מהמשטרה שהיו עוצרים מדי פעם לשתות קפה, אבל משהו בהרגשה לא היה נכון ואמרתי לדני שמשהו קרה לחן. ירדתי למטה, דני פתח את הדלת והיה שם צוות שלם עם אנשי משטרה ושתי עובדות סוציאליות. תכף הבנו שקרה משהו".

online poll by Opinion Stage

וולף האב לא האמין שזה קרה לו. 35 שנים שירת במשטרת ישראל, 15 שנים מתוכם בתחנת זבולון ועשרים שנים במתנ"א בזבולון. לאחר שיצא לגימלאות בדרגת רב נגד, הוא עדיין מתנדב במשטרה. "השופט הרשיע אותו בכל העבירות בהן הואשם ובמהלך כל המשפט הוא התנהג כאילו הוא עומד לגזור עליו עונש קשה, אבל לבסוף, איזה עונש מגוחך. זה ביזיון. מה שמפליא וכואב לי, הוא שהמשטרה מימנה לו את ההגנה. הוא קיבל ארבעה חודשים עבודות שירות, יחזור לשירות ויקבל נהג צמוד, כי קיבל שבע  שנות פסילה. לא ייאמן, לא ציפינו, אנו המומים".

וולף, בן 38 במותו, השאיר אחריו אלמנה ושלושה בנים קטנים, אז היו בגילאי 8,7,2, הורים, דני ובלה ואחות. רחל אלמנתו, לא מאמינה שמערכת המשפט בישראל נתנה לנאשם להתחמק מעונש מאסר בפועל.

הכתבה המלאה ביום שישי ב"הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות