fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממחר הנסיעה במטרונית תהיה בתשלום

נוסעי המטרונית יתבקשו להצטייד בכרטיס רב קו. יופעל צוות דיילים בכל אחד מרציפי המטרונית והוא יסייע לציבור בהעברת כרטיסי הרב קו במכונות הכרטוס, ישיב על שאלותיו ויספק לו מידע רלוונטי
מטרונית (צילום: חברת יפה נוף)
מטרונית (צילום: חברת יפה נוף)

החל ממחר (שישי) יתבקשו נוסעי המטרונית להצטייד בכרטיס רב קו, לתקף אותו במערכת הכרטוס שברציפי המטרונית ולשלם עבור הנסיעה. תעריף הנסיעה במטרונית יהיה זהה לתעריף האוטובוסים.

בעקבות המעבר להפעלה המלאה של המטרונית, יופעל צוות דיילים בכל אחד מרציפי המטרונית והוא יסייע לציבור בהעברת כרטיסי הרב קו במכונות הכרטוס, ישיב על שאלותיו ויספק לו מידע רלוונטי. נוסעים שכבר מחזיקים בכרטיס הרב קו יתבקשו לתקף את הכרטיס, כך שיתאים גם לנסיעה במטרונית. כמו כן, יוכלו הנוסעים לבצע נסיעות המשך מהמטרונית ואליה במשך כ-90 דקות, כפי שנהוג לעשות כיום במערכת האוטובוסים במטרופולין.

מחברת יפה נוף נמסר, כי שלב ההפעלה המלאה של המטרונית מגיע בעקבות הצלחת שלב ההרצה של המטרונית, שהחל באוגוסט האחרון ובמהלכו הייתה הנסיעה במטרונית ללא תשלום. במסגרת שלב זה הופעלו מדי יום 90 מטרוניות במטרופולין חיפה שהסיעו עשרות אלפי נוסעים.

שר התחבורה ישראל כץ ציין, כי מטרופולין חיפה הוא הראשון בארץ שבו מופעלת מערכת תחבורה ציבורית מתקדמת, המשלבת תדמית ייחודית במינה ורמת שירות גבוהה מהמקובל בתחבורה הציבורית.

כץ: "מדובר במהפכה של ממש. כבר כיום, לאחר שלושה חודשים של נסיעות מבחן הגענו למספר חסר תקדים של כמאה אלף נוסעים מידי יום במטרונית. אני מקווה כי הפעלת המטרונית שתשנה את המציאות התחבורתית במטרופולין חיפה, תהווה מודל לערים נוספות בארץ ותעודד מעבר לתחבורה הציבורית".

השר כץ הוסיף כי, הפעלת המטרונית מלווה בשיפורים ושינויים נרחבים במערך התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה, שנועדו להיטיב עם התושבים באזור ולספק להם שירות באיכות ואמינות גבוהה ביותר.

"המטרונית נהנית מזכויות דרך בלעדיות בכבישים לאורך כל מסלולי הקווים. העלייה והירידה ממנה מתבצעות באופן חופשי מכל הדלתות והתשלום יבוצע באמצעות כרטוס חכם ומכשירי תיקוף אוטומטיים שהוצבו ברציפים לשימוש הנוסעים", אמר כץ.

מטרונית (צילום: חברת יפה נוף)
מטרונית (צילום: חברת יפה נוף)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות