fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האבא של האבא של החיילים

נאיף עליאן משפרעם, אביו של מפקד חטיבת גולני אל"מ רסאן עליאן, מסביר מדוע הוא תומך בהחלטת בנו לחזור ולהילחם לאחר שנפצע
"פרס התקשר". נאיף עליאן צילום: עצמי
"פרס התקשר". נאיף עליאן צילום: עצמי
"פרס התקשר". נאיף עליאן צילום: עצמי
"פרס התקשר". נאיף עליאן צילום: עצמי

נאיף עליאן, אביו של מפקד חטיבת גולני אל"מ רסאן עליאן, שנפצע במהלך הפעילות ברצועה, אמר השבוע ל"הד הקריות", כי בנו עושה את המוטל עליו כמו כל ישראלי שהתגייס למערכה. ביום שלישי בבוקר, שוחרר מפקד חטיבת גולני, אל"מ רסאן עליאן, שנפצע במהלך המבצע ברצועת עזה, מבית החולים סורוקה בבאר שבע והודיע לבני משפחתו כי הוא חוזר לשטח, לחייליו הנלחמים ברצועת עזה.

אביו, נאיף, סיפר השבוע: "הוא לא שאל אותי אם לחזור לרצועת עזה, או לא, אבל אם היה שואל אותי, הייתי אומר לו שיעשה את מה שעשה וימשיך להילחם. רסאן הוא בן ישראל, והוא צריך לעשות מה שכל ישראלי עושה בימים אלה. אני כאבא שלו, דואג שהוא יעשה את המעשה הטוב ביותר בשביל העם בישראל.

"כל המדינה נמצאת בכאב, אבל אם החיילים לא יהיו בעזה ולא יעשו את המשימה שלהם, שאר אזרחי המדינה לא יוכלו לאכול ארוחת ערב במנוחה, ולכן החיילים צריכים לעשות מה שהם צריכים".

לנאיף שני בנים נוספים המשרתים בצבא ושני נכדים, המשרתים בצה"ל, אך במקומות אחרים. יום לפני ששוחרר אל"מ עליאן, ביקר אותו אביו בבית החולים. "הייתי אצלו כל היום בבית החולים. במהלך היום ביקרו אצלו המון שרי ממשלה, חברי כנסת ואפילו נשיא המדינה היוצא שמעון פרס דיבר איתו בטלפון, חיזק את ידיו. רסאן, ביקר את כל החיילים שלו המאושפזים בבית החולים, הוא דואג להם, הם הילדים שלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות