fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת 87 רוצה להתגרש כי בעלה מסרב לעבור לבית אבות

עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)
עו"ד גיא אופיר | צילום: דורון גולן

אם דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה סבורים כי הם ראו כבר הכל, נכונה להם הפתעה. קשישה בת 87 מהצפון הגישה תביעת גירושים נגד בעלה, בן 88, בטענה כי הוא מתעלם ממנה, מעדיף את חבריו על פניה ומסרב לעבור לבית אבות.

בני הזוג נשואים זה כ-60 שנה. בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, טוענת האשה כי "הבעל נוהג בשנים האחרונות להתעלם ממנה ומרצונותיה ולהטיח בפניה כי היא משעממת אותו, מעדיף על פניה את חבריו ומותיר אותה בודדה בביתם… יתרה מכך, מסרב לכל בקשותיה לעבור ולהתגורר בבית אבות".

עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)
עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)

בתביעה טוען עו"ד אופיר כי "האישה מאסה בחיי הבדידות בביתם המשותף והיא מעוניינת לעבור ולהתגורר בבית דיור מוגן. אך בעלה דוחה את כל בקשותיה וטוען שכל עוד הוא צלול בדעתו ויכול לתפקד באופן עצמאי, הוא לא מוכן לעבור לבית אבות…".

עוד נטען בתביעה כי ילדיהם ונכדיהם של בני הזוג ניסו לדבר על ליבו של הבעל, אך הוא מסרב בכל תוקף. "ולכן, לא נותרה לה ברירה, אלא לבקש סעד משפטי,  גט  וחלוקת רכוש על מנת שתוכל להמשיך בחייה כפי שהיא מוצאת לנכון", נטען בתביעה.

הבעל טרם הגיב לתביעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות