fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתי החולים ערכו אסיפות הזדהות עם עובדי בית החולים הדסה

בבתי החולים: רמב"ם, בני ציון וכרמל ערכו הבוקר אסיפות הזדהות בעקבות מצבו הקשה של בית החולים הדסה בירושלים. "אנו חשים צורך להגן על הרפואה בארץ", הסביר ד"ר רונן בר יוסף
בית חולים רמב"ם
בית חולים רמב"ם (צילום: אלי גרוס)

בבתי החולים רמב"ם כרמל ובני ציון בחיפה קיימו הבוקר (ראשון)  אסיפות הזדהות עם בית החולים הדסה בירושלים. רופאים רבים הגיעו לתמוך ולחזק.

בית חולים רמב"ם
רופא הוא רופא. בית חולים רמב"ם (צילום: אלי גרוס)

"אנחנו חלק מארגון רופאי המדינה, ומטרת הארגון ושלנו היא שיפור התנאים של הרופאים במגזר הציבורי, שמשרת את כלל האוכלוסייה", מסביר רופא ילדים ד"ר רונן בר יוסף מרמב"ם,  "אני חושב שהרפואה הציבורית נמצאת במאבק. המדינה ומשרד האוצר לא מראים כוונה לחזק את המערך, ואנו חשים צורך להגן על הרפואה בארץ".

על פיו דבריו, בית החולים ממשיך להיות עמוס, כמו בתי חולים רבים בתקופה עמוסת מחלות זו. "אומנם ימי ראשון מאופיינים במטופלים רבים, וכמובן שהאסיפה הגבירה את העומס, אבל זה חלק מהמאמץ. עם זאת, אנו אכן מטפלים במקרים דחופים, משום שבסופו של דבר החולים בעדיפות עליונה". בינתיים הפעולות העיקריות ברמב"ם בנושא מתבצעות לאות הזדהות. "נכון לעכשיו לא ביצענו פעולות ישירות כדי לעזור להדסה, אלא רק הבעת הזדהות. אם נידרש נצטרף לתמיכה פעילה בבית החולים עצמו".

דובר בית החולים כרמל, אלי דדון: "הנהלת בית חולים כרמל ועובדיו כואבים את מצוקתם של כלל עובדי בית חולים הדסה בירושלים. ליבנו איתם, ואנו מחזקים אותם ומקוים שיגיע פתרון אמיתי לבעיית תפעול בית החולים. לצערנו, עקב תפוסה מלאה של חדר המיון ומחלקות הפנימיות בבית החולים, ומתוך רצון לא לפגוע בחולים ובממתינים, החלטנו בשלב זה לא לקיים שביתה מלאה. אולם במחלקות השונות נערכו אספות הסברה בסבבים כדי להביע השתתפות עם עובדי הדסה תוך כדי מניעה ופגיעה בחולים".

מדוברות בית חולים בני ציון מסרו: "הרופאים במרכז הרפואי בני ציון, הפסיקו את העבודה בשעה 10:00 והתכנסו לאסיפה מיוחדת כהזדהות עם הרופאים, בבית החולים הדסה בירושלים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות