fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשם הבת

לאחר שאיבדו את בתם, מיטל רזון, שחקנית מבטיחה בתחילת דרכה, נכנסו לחייהם של ההורים יעקב ודרורה הילדים ליטל וטל. 19 שנים אחרי אותו מוות טרגי, עושה ליטל את צעדיה הראשונים כדוגמנית, תחת כנפיה המגוננות של האם, במסע משותף בצל הזיכרון
ליטל רזון ואמה דרורה עם התמונה של מיטל
ליטל רזון ואמה דרורה עם התמונה של מיטל (צילום: אפרת פראנק)

זה היה אירוע טרגי שהסעיר את הקריות. בשנת 1995 הוחשה מיטל רזון מקרית אתא אל בית החולים רמב"ם בעקבות כאבי ראש חזקים. רזון, רק בת 24, היתה שחקנית מצליחה בתחילת דרכה. בוגרת להקה צבאית שהשתתפה בתוכניות שונות, ובדיוק עבדה על הצגה. בבית החולים היא נפטרה. שלוש שנים לאחר מכן, לאחר שלא הצליחו להתמודד עם אובדן בתם היחידה, הביאו יעקב ודרורה את ליטל וטל.

כיום, 19 שנים, אחרי המוות הטרגי, עושה ליטל את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות, ובכך חשה שהיא ממשיכה את דרכה של האחות אותה מעולם לא הכירה. בוכים, צוחקים, זוכרים בבית רחב הידיים בקרית אתא יושבת דרורה, בת 65, ולצידה ליטל. כשדרורה נזכרת בבתה הבכורה מיטל, עיניה מתמלאות בצער ובדמעות. "מיטל סבלה מכאבי ראש", היא מספרת, "לקחנו אותה אל בית החולים, שם אמרו שאין לה שום דבר נוירולוגי ושחררו אותה הביתה. היתה אמורה להיות לה בדיקה ובלילה היא צלצלה ואמרה לי: 'אמא, אני לא יכולה יותר, תבואי'.

בבוקר נסעתי אליה ואמרתי לה שניסע הביתה, לקרית אתא, כי שם אנחנו יכולים להיות קרובים אליה, לטפל בה. חזרנו בחזרה מתל אביב לקרית אתא וכל הדרך היו לה כאבי תופת. בדרך היא התחילה לדבר לי שטויות ושאלתי אותה מה קורה. נתתי לה סטירה, כדי שתתעשת על עצמה והיא הסתכלה עלי במבט של 'למה את מכה אותי'. כשהגענו לכניסה לחיפה, היא הסיטה את ההגה, כאילו רצתה לנסוע בחזרה לתל אביב. שאלתי אותה 'מה קרה' וסובבתי את ההגה בחזרה לצד השני עד שנתקענו  במדרכה".

דרורה צלצלה לבעלה יעקב וביקשה ממנו להגיע בהקדם. יעקב הגיע למקום וביחד נסעו אל בית החולים רמב"ם בחיפה. בשלב מסוים איבדה מיטל את ההכרה ולאחר מכן נפטרה, ככול הנראה מחיידק טורף. היא היתה רק בת 24 ואלפי אנשים הגיעו להלוויה בבית העלמין בקרית אתא. דרורה אספה בקלסר את גזרי עיתונים שליוו את חייה ואת מותה.

להמשך קריאת הכתבה עברו למהדורה הדיגיטלית של "הד הקריות"

ליטל רזון ואמה דרורה עם התמונה של מיטל
ליטל רזון ואמה דרורה עם התמונה של מיטל (צילום: אפרת פראנק)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות