fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעדן טבע מרקט מחכים לקונה שיציל אותם

ביקור צובט לב בסניף עדן טבע מרקט חוצות המפרץ, שבו המדפים ריקים בחלקם, והעובדים מסתובבים פנים נפולות בגלל חוסר הוודאות בו הם שרויים. "אנחנו במצב מאוד מאוד רגיש", אמר אחד מהם
"לא יודעים מה יהיה". עדן טבע מרקט חוצות המפרץ (צילום: נטע פלג)
"לא יודעים מה יהיה". עדן טבע מרקט חוצות המפרץ (צילום: נטע פלג)

"אנחנו במצב רגיש מאוד, לא יודעים מה יהיה" – כך התבטא השבוע אחד מעובדי סניף עדן טבע מרקט בחוצות המפרץ, בהתייחסו למצב המעורפל והעגום אליו נקלעה רשת המזון האורגני, הנמצאת בבעלות מגה, "אנחנו נמצאים בחוסר ודאות ורק מקווים לטוב".

זה היה עצוב, אפילו מדכא וצובט בלב, להסתובב השבוע בסניף בחוצות המפרץ, היחיד באזור הצפון (למעט מתחם עדן טבע מרקט, המובלע בתוך חנות מגה שבנשר). נכון ליום שני בשעת הצהריים, לקוחות ספורים התהלכו בשטח הסניף בחוצות המפרץ. מדפים רבים נראו ריקים בחלקם או במלואם, וגרוע מכך, העובדים הסתובבו בפנים עגומות, דיברו בינם על מצבם, ורובם נראו חסרי תעסוקה.

עובד אחד המחלקות אמר, כי אין מוצרים חדשים משום שהספקים לא הביאו. מנהל הסניף רק הסכים לומר לנו, כי בסניף מועסקים 50 עובדים. בסוף השבוע שעבר בית המשפט המחוזי בלוד הורה על צו הקפאת הליכים כלפי עדן טבע מרקט, בעקבות בקשתה של רשת מגה, המחזיקה בבעלות עליה.

"לא יודעים מה יהיה". עדן טבע מרקט חוצות המפרץ (צילום: נטע פלג)
"לא יודעים מה יהיה". עדן טבע מרקט חוצות המפרץ (צילום: נטע פלג)

ב-6 במאי הדיח דירקטוריון מגה מתפקידו את מנכ"ל עדן טבע מרקט, גיא פרוביזור, מייסד הרשת שמחזיק 49 אחוז ממניותיה, כש-52 האחוזים הנותרים הם בבעלות מגה של אלון ריבוע כחול. להדחה קדמה דרישה של מנכ"ל מגה, אביגדור קפלן, מפרוביזור להזרים עוד כסף לרשת. פרוביזור סירב, ומגה, בתגובה, הפסיקה להזרים כסף לעדן טבע מרקט. הספקים הפסיקו לספק לרשת סחורה, ובמדפים נוצר מחסור גדול.

ביום רביעי האחרון הגישה מגה בקשה להקפאת הליכים לעדן טבע מרקט, ממש יום לפני שכ- 640 עובדי הרשת היו אמורים לקבל את משכורותיהם בתשיעי לחודש, שלא התקבלו גם ביום ראשון השבוע .

דני בצלאל, מנהל השיווק של עדן טבע מרקט: "החברה כרגע מנוהלת על ידי עו"ד דורית לוי טילר, שעושה מאמצים להפעיל את החברה בזמן שבית המשפט נתן לה על מנת להחזיר כמה שניתן את העסק לתפקוד רגיל ולמכור את החברה.

"אנחנו משתפים איתה פעולה ומקווים שתצליח במשימה שהוטלה עליה על ידי בית המשפט. אנחנו מקווים שהחברה תימכר למי שיידע להחזיר אותה לפסים של הצלחה ושעדן טבע מרקט תמשיך להיות הבית של כל הלקוחות שרוצים לחיות בריא יותר. בואו נחזיק אצבעות שתהיה מכירה כמה שיותר מהר לגוף הנכון שיידע לעשות מעדן בונבוניירה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות