fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוניברסיטת חיפה חנכה את המבנה השלישי בשלוחת קמפוס הנמל

הקמת השלוחה מהווה חלק מהתוכנית של עיריית חיפה להפיכת העיר התחתית למתחם סטודנטיאלי-אקדמי שוקק חיים, המשלב מגורים ומוסדות השכלה
מבנה השלישי בשלוחת קמפוס הנמל (צילום: אוניברסיטת חיפה)
מבנה השלישי בשלוחת קמפוס הנמל (צילום: אוניברסיטת חיפה)

אוניברסיטת חיפה חנכה אמש (ראשון) את המבנה השלישי של שלוחת אוניברסיטת חיפה ב"קמפוס הנמל", שמהווה גם את סיום הפרויקט של האוניברסיטה. המבנה החדש כולל 5 כיתות לימוד ו-8 חדרי סטודיו לתלמידי תואר שני באמנות יצירה.

שלוחת האוניברסיטה פועלת במבנה ששימש בעבר כבניין "מס הכנסה" בה פועלים כבר עתה 20 כיתות לימוד ושירותים נלווים בהם: כיתות מחשבים, חדרי מזכירות, קבלה וקפיטריה על גג הבניין. בשלוחה לומדים תלמידי תואר שני לניהול ותקשורת, התפתחות הילד, פילוסופיה, מנהיגות ומדיניות בחינוך, אמנות יצירה, בית הספר לתיירות ועוד.

הקמת השלוחה מהווה חלק מהתוכנית של עיריית חיפה להפיכת העיר התחתית למתחם סטודנטיאלי-אקדמי שוקק חיים, המשלב מגורים ומוסדות השכלה. לרשות הסטודנטים תחנת רכבת חיפה מרכז המשמשת כתחנה לרכבות המהירות לצפון ודרום הארץ ולרכבת הפרברים המאפשרת נגישות זמינה ומהירה. במקביל, שיפצה העירייה 4 מבנים שהוכשרו כמעונות סטודנטים.

במהלך שנת הלימודים תשע"ג למדו בשלוחת האוניברסיטה מעל ל-2,500 תלמידים והשנה יגדל המספר אף יותר הודות להגדלת מספר חדרי הלימוד. מי שעמד בראש הפרויקט הוא סגן הנשיא ומנכ"ל האוניברסיטה ברוך מרזן.

נשיא אוניברסיטת חיפה עמוס שפירא: "לפני למעלה מארבע שנים, כשחנכו את המבנה הראשון שלנו בקמפוס הנמל למדו כאן 200 סטודנטים. בתום השנה החולפת למדו בשלוחת קמפוס הנמל למעלה מ-2,500 סטודנטים של אוניברסיטת חיפה. הגידול הזה הוא חלק מתנופת הפיתוח והצמיחה של האוניברסיטה והעובדה שאנו פותחים היום את שנת הלימודים עם מספר שיא של 18 אלף סטודנטים אפשרית גם הודות לשלוחה שלנו בקמפוס הנמל".

מבנה השלישי בשלוחת קמפוס הנמל (צילום: אוניברסיטת חיפה)
מבנה השלישי בשלוחת קמפוס הנמל (צילום: אוניברסיטת חיפה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות