fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברים בכיוון הנכון

מוטי רז היה הליצן הראשון בנהריה ועמית שקד היה העוזר שלו. כיום, הם הבעלים של חברת "חברים הפקות" שמייצגת ומהלת את כוכבי הילדים הגדולים בישראל. עכשיו יש להם גם בתי ספר למקצועות הבמה לילדים בשם "רייט דיירקשן", שם הם מעבירים קורסים חווייתיים ועוזרים לילדים שחולמים להיות על במה למצוא את הכיוון הנכון עבורם. מנהלי הסניף בצ'ק פוסט קוראים לכם לבוא ולהיחשף לקסם
עוזרים לנהריינים ולצפונים בכל הזדמנות. עמית שקד ומוטי רז (צילום: עינת פינטו)
עוזרים לנהריינים ולצפונים בכל הזדמנות. עמית שקד ומוטי רז (צילום: עינת פינטו)

 

עמית שקד ומוטי רז, נהריינים במקור וכיום מהמרכז, הם חברי ילדות. מעבר להיותם חברים המון שנים, השניים גם שותפים לעסקים מגיל צעיר מאוד. רז, כיום בן 45, היה הליצן הראשון בנהריה. שקד, כיום בן 44, היה העוזר שלו והשנים היו מופיעים בעיר ובכל האזור. לאחר מכן ניהלו השניים עסק של קוסמים ומתקנים מתנפחים בנהריה, וזו הייתה ההתחלה של מה שיהפוך לימים העסק הפרטי שלהם שינהל, ייצג וישווק את אמני הילדים הגדולים הקיימים היום בישראל. אחרי הצבא השניים עברו לתל אביב והחלו לעבוד במשרד שיווק אמנים בשם "כספית".

עמית שקד סיפר ל"צפון-1": "במשרד כספית, למדנו והתמקצענו היטב בתחום שיווק האמנים. מוטי ניהל את כל אמני הילדים במשרד ואני עבדתי בעיקר בשיווק הופעות של אייל גולן, שרית חדד ואתניקס".

אמן הילדים הירושלמי

לפני 14 שנה, ואחרי שש שנים בכספית, השניים פרשו בשביל לצאת לדרך עצמאית ופתחו את חברת "חברים הפקות". שקד: "האג'נדה שלנו כשפתחנו את החברה שלנו הייתה להתמחות בפיתוח, שיווק והפקת אמני ילדים. בנינו תשתית שיווקית וההתחלה לא הייתה קלה בכלל. עבדנו מהסלון הפרטי של מוטי, לי בדיוק נולדה בתי הבכורה והיה קשה, אבל האמנו מאוד בדרך שלנו ועבדנו מסביב לשעון. ואז, יום אחד הכרנו ליצן ימי הולדת מירושלים עם קול מאוד מאוד מצחיק והוא היה האמן הראשון שהחתמנו והחלטנו לנהל. כיום, הוא אמן מוכר בכל בית ושמו יובל המבולבל. את כל הניסיון שרכשנו בכספית יישמנו עליו והפכנו אותו לכוכב הילדים הגדול בישראל".

ככל שקרנו של יובל המבולבל עלתה כך המשרד של רז ושקד הלך וגדל ומאז הצטרפו אליהם אמנים גדולים כמו רינת גבאי, סבא טוביה ועוד.

שקד: "באיזשהו שלב החלטנו לפתח עוד אמני ילדים ואז פיתחנו ביחד עם עוד משרד את מיכל מוכתר מי שמוכרת לכל ילד בישראל כמיקי, אחר כך פיתחנו את האמן רוי בוי ולאחר מכן זיהינו פוטנציאל עצום בזמרת והיוצרת לילדים רוני נדלר ופיתחנו את כוכבות הילדים נוי והדר".

הכיוון הנכון

כיום לשניים משרד גדול ומבוסס המייצג את כוכבי הילדים הגדולים במדינה. אך זה לא כל מה שהם עושים. במהלך השנים הגיעו למשרד "חברים הפקות" פניות רבות מהורים שנפלו קורבן לתרמית, עוקצים והבטחות שווא של סוכנויות לילדים שהבטיחו להם הרים וגבעות והצלחה מסחררת לילדם, דבר שכמובן, לא קרה. ההורים פנו לשקד ורז על מנת שיעזרו להם למצוא כיוון לילדיהם בעולם הזה. אז הם החליטו לחבור לסוכנות הדוגמנות עלית בניהולו של שי אביטל שמנהלת דוגמנויות מובילות, ביניהן אסתי גינזבורג ושיר אלמליח, וביחד הם החליטו לפתוח בית ספר למקצועות הבמה והדוגמנות (משחק, שירה, ריקוד ודוגמנות), שמטרתו להעביר לילדים קורסים חווייתיים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

שקד מסביר: "אחרי פניות רבות של הורים החלטנו, יחד עם סוכנות הדוגמנות עלית, לפתוח את 'רייט דיירקשן' (כיוון נכון, ח"ד), בית ספר למקצועות הבמה. הכל התחיל בסניף אחד שלנו בתל אביב שזכה להצלחה ענקית וכיום יש לנו סניף באשדוד וסניף צפוני בצ'ק פוסט בחיפה. בבית הספר אנו מעבירים קורסים מיוחדים וחווייתיים עם מיטב אנשי המקצוע. אנו לא מביאים סתם מורים אלא את האנשים שעובדים איתנו ועם כוכבי הילדים הגדולים יום יום, אם זה מאפרים, במאים, כוריאוגרפים, תסריטאים ועוד, כדי שילמדו את הילדים כל מה שהם יודעים ויתנו להם מהניסיון שלהם ויעזרו להם להתמקצע. בסוף הקורס, אנחנו, ביחד עם המורים המקצועיים, מעניקים להורה ולילד חוות דעת מקצועית שבנויה על הניסיון של כולנו, ואנחנו אומרים להם מה אנחנו חושבים שהוא הכיוון הנכון של הילד, במה הוא הכי טוב ובמה כדאי להשקיע כדי שהוא יצליח.

"הקורסים זוכים להצלחה גדולה, הביקורת מההורים מדהימה ויש בוגרים שלנו שבהחלט נמצאים על המסלול הנכון להגשמת חלומם מבחינת היכולות המקצועיות שלהם. אנחנו סולדים מאודישנים ובוקים ומאמינים בעבודה עם אנשים מקצועיים, התמדה וחשיבה לטווח ארוך. כל אלה יכולים להביא לתוצאה של הצלחה. בית הספר בצ'ק פוסט הוא הזדמנות נפלאה לילדי הצפון לפגוש אנשים מקצועיים שחתומים על ההצלחות הכי גדולות בתחום כוכבי הילדים בפרט, והבידור בכלל בארץ".

קורסים מיוחדים עם מיטב אנשי המצקוע. בית הספר רייט דיירקשן (צילום: עינת פינטו)
קורסים מיוחדים עם מיטב אנשי המצקוע. בית הספר רייט דיירקשן (צילום: עינת פינטו)

גאים להיות נהריינים

למרות שמרכז העבודה שלהם במרכז, לשקד ורז יש אהבה גדולה וזיקה ענקית לצפון בכלל ולנהריה בפרט. "בכל הזדמנות שאנחנו יכולים", מספר שקד, "אנחנו מאוד משתדלים לעזור לנהריינים ולצפונים בתחילת דרכם, עזרה שלנו לא הייתה בתחילת דרכנו. דלתנו פתוחה בפני כל אחד כדי לקבל ייעוץ, הדרכה והכוונה ובפני צפונים במיוחד. יש לנו משפחות בנהריה, אנחנו מבקרים שם הרבה ואוהבים מאוד את העיר. אנחנו גם עוזרים לעירייה עם הופעות שונות ובשבילנו זו גאווה גדולה להגיד שאנחנו מנהריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות