fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויווה ל-VIVO

הילדות בצפת ללא אמו שנפטרה כשהיה בן 11, החזרה בתשובה, המעבר לקריות ואיתו ההחלטה שצריך לעבוד גם בשבת, העבודה לצד מאור אדרי והחלומות הגדולים. אבירם טוויזר, די ג'יי VIVO  בשבילכם, מדבר על הכל
אבירם טוויזר - די ג'יי VIVO צילום: משה פול
אבירם טוויזר - די ג'יי VIVO צילום: משה פול

אם הייתם שואלים את אבירם טוויזר בן ה-11 מצפת איפה יהיה בעוד 15 שנה, הוא בטח לא היה מעלה על דעתו שיהיה די ג'יי VIVO  תקליטן יוצר, שאחראי לכמה מהלהיטים העכשוויים ביותר בישראל. תוסיפו לזה את העובדה העצובה, שכשהיה בן 11, אמו נפטרה ממחלת הסרטן, יומיים לאחר בר המצווה של אחיו הגדול.

הוא גדל ללא אם, אך עם דודה שהיא כמו אמא. התבלבל, חזר בתשובה ואחר כך הוריד את הכיפה, אבל מעולם לא תיאר לעצמו שיעזוב את צפת, העיר בה גדל. "הייתי ילד טוב ושקט, מתחבר עם כולם, לא ברדקיסט, כולם אהבו אותי. כשהייתי ילד לא חשבתי שאעזוב את צפת, הייתי רגיל למקום, אבל כשיצאתי לחיים הבנתי שצפת זה כפר, זה כלום".

"הקריות קיבלו אותי טוב ולא טוב". טוויזר (צילום: משה פול)
"הקריות קיבלו אותי טוב ולא טוב". טוויזר (צילום: משה פול)

הוא זוכר היטב את היום שבו אמו נפטרה. "אבא העיר אותי ואת אחי בארבע בבוקר וביקש שנבוא לשבת בסלון. הוא היה עם אח של אמא ואמר לנו שאמא נפטרה. הייתי בהלם, בשקט, לא אמרתי כלום. קשה לגדול בלי אמא, אבל המזל שלנו שיש לנו דודה, אחות של אמא, והיא לקחה את אחותי, שהייתה אז בת שנתיים וחצי, ואנחנו אמנם גרנו עם אבא, אבל היא גידלה אותנו, עד היום אנחנו קוראים לה אמא".

הוא היה רק בן 16 כשהתחיל לפתח את היצירה שבו והוציא שיר ביחד עם זמרת מצפת. השיר שהפך לסוג של להיט באותה התקופה ואפילו ניגנו אותו בברזיל. הניסיון גרם לו להאמין בעצמו והוא הקים הרכב מצליח, "ווגה". "לא ציפינו, אבל הוצאנו שירים והצלחנו בכל הארץ, הופענו בערוץ 24. הייתי אז חייל, אבל אחרי הצבא הבנתי שאין סיכוי שאני נשאר בצפת. הכרתי את כבר את כולם, כל בעלי המועדונים, והבנתי שמצפת יהיה לי מאוד קשה אז החלטתי לעבור לקריות".

הוא בן 26 ומתגורר בקרית אתא. "הקריות קיבלו אותי טוב ולא טוב", הוא מסביר. "המועדונים כן קיבלו אותי, אבל הקולגות לא ממש, הם לא הבינו מאיפה הגעתי. כל התחום הזה כולל עליות ומורדות, כי אם אני מוציא שיר, כל המועדונים רוצים אותי, אבל כשאין, אז אין. כולם חברים שלך, אבל כבדהו וחשדהו".

הכתבה המלאה ביום שישי בעכבר פלוס המצורף להד הקריות והחל מחמישי בערב במהדורה הדיגיטלית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות