fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התפתחות בחקירת פיצוץ הקטנוע הממולכד בקרית חיים

הקטנוע הממולכד בקרית חיים. צילום: חדשות בחזית
הקטנוע הממולכד בקרית חיים. צילום: חדשות בחזית

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע על הגשת כתב אישום נגד אליושה בן שלום, 21, מקרית ים, בטענה כי הוא זה שעומד מאחורי הנחת מטען חבלה בקטנוע שהתפוצץ לפני כחודש בפתח חנות להמרת כספים בקרית חיים, סמוך לבית קפה הומה אדם. איש לא נפגע ולמקום נגרם נזק.

הקטנוע הממולכד בקרית חיים. צילום: חדשות בחזית
הקטנוע הממולכד בקרית חיים. צילום: חדשות בחזית

החקירה של בן שלום נמשכה שלושה שבועות עד שהמשטרה הצליחה לגבש תשתית ראייתית נגדו. החוקרים מייחסים לו עבירות של היזק מכוון בחומר נפץ, שימוש בנשק ללא רשטת, וקשירת קשר לביצוע פשע באזור הקריות ונהריה.  על פי החשד, מעורב בן שלום בשני מקרים נוספים של הנחת מטעני חבלה בנהריה ברחוב עזרא וברחוב קיבוץ גלויות. מטענים אלו נוטרלו על ידי המשטרה בטרם התפוצצו.

בן שלום מזוהה עם ארגון הפשיעה המיוחס לקרוב משפחתו, מיכאל מור. בן שלום היה עצור במשך כשבועיים, לאחר שבחודש יולי האחרון נתפסה כמות גדולה של אמצעי לחימה מגוונים, נשק ותחמושת, ברכב שבו נסע. הרכב נלכד סמוך למחסום בצומת עין המפרץ, ובן שלום נתפס לאחר שניסה לברוח  מהשוטרים.

בתוך כך ערכה בשבוע שעבר המשטרה מבצע רחב היקף ברחבי הארץ ועצרה 34 חשודים בסחר באמצעי לחימה וסמים שרובם המוחלט קשורים למעשים שבוצעו במסגרת אירגון הפשיעה של מיכאל מור מנהריה ומור נעצר בבית ברמת גן. כל החשודים נעצרו כתוצאה מפעילות של עבריין שהופעל כסוכן סמוי על ידי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני במשטרה.

בין העצורים גם מנשה מזרחי והבן שלו מאור מזרחי, מקרית חיים מערבית. החשדות כלפיהם טוענות לסחר בנשק, גניבת רכב וקשירת קשר לביצוע פשע. החוקרים מייחסים להם את ביצוע העבירות במסגרת חברות בארגון הפשע של מור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות