fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחזו לשליחים ושדדו בת 70

המשטרה מנהלת חקירה לאיתורם של שני צעירים שהתחזו לשליחים וניתלו את תמימותה של אישה בת כדי להכות אותה ולשדוד ממנה כמה מאות שקלים וטלפון נייד.

האירוע הקשה התרחש בשבוע שעבר בלילה שבין שישי לשבת. האישה שהתה לבדה בביתה ושני צעירים דפקו על דלתה והזדהו כשליחים שבאו להעניק לה זר פרחים. בתחילה פתחה האישה רק את דלת הבית אך השאירה את הסורג סגור אולם מששוכנעה כי הפרחים מיועדים עבורה היא פתחה את הסורג על מנת לקבלם.

על פי עדותה, ברגע שבו נטלה את ארנקה על מנת לתת להם "טיפ" על המשלוח כביכול, הם היכו אותה בפניה וגררו אותה אל כיסא עליו קשרו את ידיה ורגליה על מנת שלא תזוז. הם דרשו ממנה שתתן להם כסף וחיפשו בכל הבית אחר דברי ערך וכסף מזומן. כשלא מצאו נמלטו השניים עם התיק של האישה שבו היו כמה מאות שקלים וטלפון נייד.

מחקירת המשטרה עולה כי האישה הייתה קשורה לכיסא במשך כמה שעות עד אשר הצליחה להשתחרר מעט ולהגיע לטלפון על מנת להזעיק את המשטרה. האישה פונתה לטיפול בבית חולים כשיא סובלת משברים בצלעות וחבלות בגופה. במשטרה מתייחסים למקרה זה חומרה רבה והחקירה המקיפה כוללת גם שימוש באמצעים טכנולוגיים. במשטרה בודקים חשד כי שני השודדים הכירו את הקשישה ותכננו את המועד שבו ישדדו אותה.

במשטרה מדגישים כי בפני הציבור בכלל וציבור הקשישים בפרט, שלא לפתוח את דלת הבית בפני זרים שמשתמשים בתירוצים והתחזות כדי לשכנע לפתוח את הדלת. בכל מקרה של איש מקצוע או שליח, אומרים במשטרה, יש לבקש תחילה תעודה מזהה המעידה על בעליה. בכל מקרה של חשד להתחזות יש לפנות מיידית למשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות