fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרימי רגל, נשקי את התינוק

סדנאות ייחודיות לנשים אחר לידה עם תינוקותיהן מתקיימות בקרית הבריאות זבולון. הן מועברת על ידי פיזיותרפיסטיות או מאמנות כושר מוסמכות
סדנת חוויה משותפת הורה ותינוק. צילום: דוברות כללית
סדנת חוויה משותפת הורה ותינוק. צילום: דוברות כללית

נשים לאחר לידה המעוניינות לחזור לכושר גופני יכולות לעשות זאת מעתה בסדנה חווייתית ומהנה ובמתכונת ייחודית שמציעה כללית: האימהות מגיעות לסדנה עם התינוק והפעילות משולבת עימו. כך, למשל, בתרגיל הרמת רגל כל כיפוף מיועד כדי לנשק את התינוק ששוכב על המזרון.

המתכונת הזו, מסבירה ענת ספרוני-אליהו, מנהלת המחלקה לקידום בריאות של כללית במחוז, מאפשרת לאימהות הטריות לשוב לפעילות גופנית ומקנה ליולדת כלים והמשך תרגול בבית. הסדנה מועברת על ידי פיזיותרפיסטיות או מאמנות כושר מוסמכות.

חיזוק רצפת האגן. סדנת אימהות של כללית (צילום: דוברות כללית)
חיזוק רצפת האגן. סדנת אימהות של כללית (צילום: דוברות כללית)

תמר יאירי-כהן, פיזיותרפיסטית התפתחותית מהמכון להתפתחות הילד של כללית בחיפה, שמעבירה חלק מהסדנאות, מסבירה שהיא נועדה לתרום לשינויים וחיזוק רצפת האגן, חיזוק שרירים עמוקים מייצבים לשמירה על דופן הבטן והגב התחתון. כמו כן, עיצוב וחיטוב הגוף, בדגש על מתן הדרכה על יציבה נכונה בעת הטיפול בתינוק. הסדנה מבוססת על ארבעה מפגשים שבועיים ויתרונה גם בכך שהיא נערכת במסגרת רפואית על ידי מנחה מוסמכת ומיומנת. כמו כן, עלות הסדנא נמוכה ביותר ונגישה לכלל הנשים.

הסדנאות פועלות במרכז הסדנאות של כללית בקריון (מגדל 2) ובמרפאת רש במרכז הכרמל. בקרוב ייפתחו סדנאות במרכזים נוספים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות