fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרוב המוחלט של תושבי קרית מוצקין גאה לגור בעיר

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

רוב מוחלט של תושבי קריית מוצקין מרגיש גאה לגור בעיר. כך עולה מסקר מאגר מוחות שנערך עבור המשרד לביטחון פנים בנושא תוכנית "עיר ללא אלימות" שפועלת בקרית מוצקין. מערכת החינוך העירונית זכתה להערכה גבוהה בסקר ומרבית ההורים חשים שילדיהם מוגנים מאלימות.

תוכנית "עיר ללא אלימות" היא פרויקט של הממשלה ושל המשרד לביטחון הפנים להתמודדות עם התנהגות אנטי-חברתית, אלימות, עבריינות ופשיעה. מדובר בתכנית מערכתית רב-תחומית שמופעלת בשותפות בין כל המנגנונים העירוניים במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים.

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי (צילום: יח"צ)
גאים לגור במוצקין. ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי (צילום: יח"צ)

מהסקר עולה, כי 83% גאים לגור בקרית מוצקין (נתון שגבוה ב-18% מהנתון הארצי), 79% מרגישים שייכות לעיר, 54% סבורים שהנהגת העיר עושה משקיעה מאמצים רבים לקדם את המאבק באלימות בישוב ו-80% חשים תחושת בטחון (נתון גבוה ב-20% מהנתון הארצי).

אורטל חיים, המנהלת העירונית של "עיר ללא אלימות" הביעה סיפוק מהנתונים החיוביים: "אני גאה ושמחה לראות את תוצאות הסקר, הודות לעבודה הקשה של צוות עובדי התוכנית. הצוות מוביל תכניות מניעה לילדי העיר, מהגנים ועד התיכונים, על ידי יצירת אקלים עירוני שמקדם ערכים של כבוד הדדי, סובלנות והידברות, לצד הוקעת עבירה על החוק, בריונות ואלימות מכל סוג".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות