fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים

חלי אייזן ומיטל אוחנה. צילום: דורון גולן
חלי אייזן ומיטל אוחנה. צילום: דורון גולן

מתברר שעולם הבלונים הרבה יותר מורכב ממה שמרבית האנשים יודעים. לא מדובר רק בניפוח לטקס לצורה עגלגלה אלא בתורה שלמה של תכנון, עיצוב ובנייה. כך גילו חלי אייזן, 25, ומיטל אוחנה, 42, מקרית מוצקין, שהחליטו לעשות הסבה.

אייזן ומיטל ניהלו חנות בגדים ובאחת השיחות ביניהן הגיעו למסקנה שהן מחפשות משהו מיוחד ומאתגר יותר וגילו שהכי מתאים להן זה למעשה להתעסק עם בלונים ולגרום לאחרים לשמוח.

"תוך שבועיים שינינו את כל החנות והבאנו את כל מה שצריך כדי לעשות בלונים" הן מספרות ואז הן גם הבינו שלמרות שמדובר רק בבלונים, למעשה מדובר בעולם שלם שיש ללמוד אותו לעומק.  מתברר כי לימודי הבלונים הם הרבה יותר מסתם ניפוח אוויר. "לומדים איך בכלל לגעת בבלון כדי שלא יתפוצץ, קיפולי בלונים, טכניקות לקישוטים כמו קשתות ושולחנות, התאמת צבעים, יצירת צורות מבלונים מבעלי חיים ועד פסלי ענק" הן מספרות "אפשר לעשות עם בלונים כל צורה שרוצים וכל רעיון שעולה בראש".

גם הכנת בלונים לאירועים זה תחום נוסף שגילו השתיים. "אנחנו בונות את הבלונים לפי רעיון של הלקוח" הן מסבירות ומתוך זה אנחנו מכינות את התכנון ומתאימות אותו למקום שמבקשים אם זה חדר בבית, סלון, חצר או אולם. החלק הכי כייף בעבודה שלנו זה שאנחנו מקבלות תמונות וסרטונים של האנשים שראו את הבלונים והיו מאושרים. כי מעבר לעניין הטכני, זה בזה הרבה כייף כי בלונים עושים טוב לאנשים. נכון שבסופו של דבר הם מתפוצצים או עפים לאוויר, אך באותו רגע שמישהו ראה אותם וזה גרם לו לאושר, זה שווה את כל ההכנות והתכנונים".

כמובן שבין כל ההזמנות הרגילות של ימי הולדת, נישואים וחתונות, נתקלו השתיים בהזמנות מיוחדות יותר והן מספרות: "היה לנו זוג שרב ביניהם והבעל רצה לפייס את אשתו אז הוא מילא את החדר בבלונים שעליהם היה כתוב "סליחה על הכל" והיא מישהו שרצה לעשות סידור בלונים לחברה שלו אז הוא הזמין סידור של 200 בלונים ששמנו אותם בכל הבית. מישהו אחר הזמין עבור בת הזוג שלו שביל ארוך של בלונים עם פרחים עד למיטה ועליה עשינו עוד סידור של בלוני פרחים".

לאירועים המשפחתיים הן לא מכינות סידורי בלונים. "כולם יודעים מה אנחנו עושות" הן צוחקות "אז אנחנו מנסות תמיד למצוא משהו אחר שיפתיע". לשאלה האם הן אוהבות לפוצץ בלונים, התשובה חד-משמעית "לא"!

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות