fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים סימנו את נהריה

בגלל ההטבות, 20% מרוכשי הדירות בעיר הצפונית מגיעים מכאן
דותן סלע
תשתיות טובות. דותן סלע (צילום: באדיבות סלע בינוי)

תופעה חדשה בענף הנדל"ן באזור הצפון. יותר מ-20 אחוז מרוכשי הדירות החדשות בנהריה הם תושבי הקריות. מדובר במגמה שהחלה לפני כחצי שנה ונמצאת בקו עלייה. מומחי נדל"ן מהאזור סבורים כי השיקול למעבר לנהריה הוא מענק הפריפריה בגובה 70 אלף שקלים לרוכשי דירה ראשונה עליו הוכרז בשנה שעברה.

שלומי אברמוב, תושב קרית ביאליק, רכש דירה בפרויקט סלע H בשכונת נהריה הירוקה. "מה שקבע היה השיקול הכלכלי. הגענו למסקנה שאם אנחנו רוצים לקנות דירה איכותית במחיר שפוי, זה רק שם. בנהריה אפשר לקנות דירה עם מפרט גבוה במחיר זול יותר מדירה דומה בקריות.

פרויקט של חברת סלע בינוי בנהריה צילום הדמיה: יוחנן ברנדס
פרויקט של חברת סלע בינוי בנהריה צילום הדמיה: יוחנן ברנדס
דותן סלע
תשתיות טובות. דותן סלע (צילום: באדיבות סלע בינוי)

"מענק הפריפריה, בנוסף לזיכוי במס, היה מרכיב חשוב מאוד בהחלטה שלנו, ואין לי ספק שמדובר בעסקה טובה מאוד. בנהריה יש פוטנציאל מצוין ותשתיות טובות. 
רו"ח דותן סלע, מנהל בחברת סלע בינוי שמכרה יותר מ-100 דירות בנהריה בחצי השנה האחרונה: "אנשים רבים שקלו לעבור לאזור העימות בשל הקלות המס שעומדות על 12-24 אחוז בברוטו. מענק הפריפריה גרם למתלבטים להחליט לטובת המעבר ואנחנו מרגישים את זה בפרויקטים השונים שלנו".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות