fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: זמר מלידה

משה שחר. צילום: דורון גולן
משה שחר. צילום: דורון גולן
משה שחר. צילום: דורון גולן
משה שחר. צילום: דורון גולן

משה שחר, 53, מקרית ביאליק, מחזיק בתארים רבים בעולם הבידור: חקיין, זמר, כותב, מלחין וסטנדאפיסט והכל התחיל כשהיה בן שמונה ואימו לקחה אותו להופעה של אמן חושים בקרית ים.

"התנדבתי לעלות על הבמה והוא שם אותי על שלוש חרבות והעלים שתיים מהן. זו הייתה הפעם הראשונה שעליתי על במה והרגשתי חשמל זורם בגוף שלי".

מאותו רגע נדבק שחר בחיידק הבמה וחיפש כל הזדמנות להופיע. "מאוד אהבתי לשיר וניסיתי לשיר כמו הזמרים ששמעתי. בגיל 15 הייתה לי גיטרה שהלכה איתי לכל מקום, גם בשירות הצבאי". כשהשתחרר עסק בעבודות מזדמנות עד שהגיע לצוותי בידור במלונות באילת ומשם המשיך למלונות בים המלח. באמצעות אריק סיני הוא הצליח למצוא אמרגן ויצא לדרך עם מופע ראשון בשם "ליד אישתי אני פודל".

לאחר שהות של כמה שנים במרכז ופסק זמן מרצון מהופעות, חזר שחר, נשוי ואב לשניים, לקריות ועם מוזיקאי נוסף הוא עורך הופעות של סטדנאפ מוזיקלי ועסוק בכתיבת שירים "החלום שלי זה שירה, אין חברה שלא כתבתי לה שיר" הוא אומר בחיוך. לאחרונה הוא גם השתתף בשני סרטים ישראלים "ואני מקווה שזה יהיה פתח לקריירה חדשה". עם זאת, שחר אומר שקריירת הבמה אינה מובטחת לאיש ובנוסף לכך הוא גם עובד כמדריך מבוגרים עם צרכים מיוחדים. "עם אנשים אלה אתה קודם כל לומד על עצמך כבן אדם" הוא אומר "אלו אנשים שיש להם מנטליות של ילדים קטנים והם מתנהגים בצורה הכי אמיתית וישירה".

כמי שנמצא בעולם הבידור שנים רבות אומר שחר לאמנים הצעירים "תחזיקו בעוד עבודה יומית חוץ מהבמה ואם אין לכם עבודה יומית, תמצאו משהו לעשות כי אף אחד לא יכול להבטיח לכם שתופיעו כל הזמן או מתי תחליטו שאתם רוצים הפסקה וכדאי שתהיה לכם רשת של בטחון כלכלי".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות