fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: "הרמה הרגשית-נפשית משפיעה על הגוף שלנו"

אלינור גלר. צילום: דורון גולן
אלינור גלר. צילום: דורון גולן
אלינור גלר. צילום: דורון גולן
אלינור גלר. צילום: דורון גולן

אלינור גלר, 38, מקרית ביאליק, הייתה צריכה לעשות כמה וכמה מסעות ברחבי העולם ובארץ עד חזרה לעיר הולדתה כדי לעשות את מה שהיא אוהבת, שילוב של טיפול גוף-נפש בשיטה שפיתחה לאורך השנים.

מסלול חייה של גלר התגלה כפתלתל. את השירות הצבאי היא עשתה כפקידה  ולאחר מכן עסקה בכל מיני עבודות מזדמנות עד שהגיעה לעבוד ברפא"ל. "אחרי שנה החלטתי לנסוע לתאילנד" היא מספרת "ואחר כך נסעתי לאנגליה לשבועיים שנמשכו שנה ושם נחשפתי למרכז הבודהיסטי. חזרתי לארץ במטרה ללמוד משהו והתחושה הפנימית שלי שלחה אותי ללימודי עיסוי". עם סיום הלימודים היא המשיכה במסעותיה: עבודה באילת, נסיעה לאנגליה ושוב חזרה לאילת לתפקיד ניהולי של מכוני ספא ברשת בתי מלון. "ואז שוב נסעתי, הפעם להודו" מספרת גלר "חזרתי ומצאתי עבודה בירושלים ואז החלטתי לחזור לקריות".

גלר, נשואה לחן, מחנך בבית ספר ומטפל בעצמו, אימא לשני ילדים ומחזיקה כלבה וחתול, החליטה להריחב את הידע ולמדה תחומים נוספים כמו רייקי, רפואת תדרים וקואצ'ינג. "אנשים כל הזמן אמרו לי שמרגישים חום מהידיים שלי אז התחלתי לחקור את זה כי הבנתי שיש משהו שהוא מעבר לעיסוי עצמו. הבנתי שמדובר בהילינג והייתי צמאה לידע על זה, ללמוד ולחקור את זה לעומק כדי להשתמש בזה".

הידע שצברה במשך שנות הנדודים והעבודה הביא אותה לפתח שיטת טיפול משלה שמבוססת על הגישה של טיפול משולב גוף-נפש. "כל מה שאנחנו חווים ברמה הרגשית-נפשית משפיע על הגוף שלנו" היא מסבירה "והטיפול מתייחס לדברים האלה כיחידה אחת ולא רק כמשהו טכני". כיום היא כבר מציעה סדנאות למטפלים אחרים כיצד לשלב את הטכניקה של העיסוי עם החיבור לנפש. "אני מאמינה שצריך ללכת עם הלב" אומרת גלר "להיות בהקשבה כדי להבין מה רוצים ואז ללכת עם זה עד הסוף, תמיד להאמין".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן: 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות