fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנהגת שדרסה למוות את עידן כהן מקרית אתא, נידונה ל-15 שנות מאסר

עידן כהן ז"ל. צילום עצמי, באדיבות המשפחה
עידן כהן ז"ל. צילום עצמי, באדיבות המשפחה

בית המשפט בלאס וגאס, ארצות הברית, גזר 15 שנות מאסר בפועל על נהגת בת 26 שדרסה למוות את עידן כהן (29) מקרית אתא שהתגורר בלאס וגאס. התאונה הקטלנית אירעה בחודש יוני שנה שעברה בעת שכהן היה בריצת בוקר.

עידן כהן ז"ל. צילום עצמי, באדיבות המשפחה
עידן כהן ז"ל. צילום עצמי, באדיבות המשפחה

כהן התגורר בלאס וגאס בשנים האחרונות ופתח עסק מצליח בתחום הקוסמטיקה. הוא היה אמור להתחתן חודשיים לאחר התאונה הקטלנית. הוריו, משה ולבנה, הגיעו למשפט שבו הואשמה הנהגת, וויטני גרקו, בכך שפגעה בכהן והפקירה אותו על הכביש. היא נעצרה לאחר שפגעה ברכב אחר ובעמוד חשמל. בבדיקות שנערכו התברר כי היא נהגה תחת השפעת אלכוהול ומריחואנה. גרקו ביקשה סליחה מהמשפחה במהלך המשפט ובית המשפט דן אותה למאסר בפועל של 15 שנה. בעוד חמש שנים היא תהיה רשאית להגיש בקשה לשיחרור בתנאים מגבילים.

מאז מותו עוסקת משפחתו של כהן בפעילות הסברתית למניעת תאונות דרכים ואביו מסר השבוע ל"הד הקריות": חשוב שידעו על ההבדל המאוד משמעותי בין הענישה האמריקנית לענישה בישראל. בארצות הברית מתייחסים לעבריין תנועה כעבריין לכל דבר ויש לאמץ את הקו הנוקשה של הרשויות בארצות הברית". עוד הוסיף "אנחנו מרגישים שבית המשפט מיצה עם הנהגת את הדין. זה לא מנחם אבל זה כמו אבן שירדה מהלב שלפחות נעשה צדק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות