fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפקד הגיע עד לביתה של הקצינה להעניק לה דרגה

אביב אפריאט מקרית ביאליק, המטפלת באביה החולה בסרטן, הודיעה שלא תוכל להגיע ליחידה והופתעה בביתה על ידי חבריה
אביב אפריאט, מקבלת דרגת סרן (צילום: פרטי)
אביב אפריאט עם חבריה ליחידה ועם אמה (צילום: פרטי)

 

"לא הפסקתי לבכות במשך יום שלם", מספרת אביב אפריאט, 27, מקרית ביאליק, לאחר שמפקדיה באוגדה 91 הפתיעו אותה והגיעו להעניק לה דרגה בביתה, מכיוון שלא יכלה להגיע לשירות מילואים עקב טיפול באביה החולה בסרטן.

אביב אפריאט, מקבלת דרגת סרן (צילום: פרטי)
אביב אפריאט עם חבריה ליחידה ועם אמה (צילום: פרטי)

אפריאט, מהנדסת תוכנה, משרתת במילואים כקצינת לוגיסטיקה באוגדה בדרגת סגן. בשבוע שעבר אמורה הייתה להגיע לשירות מילואים. היא התקשרה להודיע שאינה יכולה להגיע בשל מצבו של אביה החולה. אפריאט ידעה כי הייתה אמורה לקבל את דרגות הסרן שלה, אולם חשבה כי העניין יכול להידחות להזדמנות אחרת.

דבריה של אפריאט נפלו על אוזניים קשובות באוגדה ומאחורי גבה נרקמה תוכנית להפתיע אותה. "התיישבתי בבית עם האחיין שלי ופתאום המפקד שלי מתקשר ומבקש שאפתח לו את השער של הבית", היא מספרת, "הגיעו שישה נציגים של האוגדה והמפקד אמר לי לעלות על מדים כי הוא רוצה לתת לי את הדרגה בנוכחות ההורים והמשפחה שלי. זה היה כל כך מרגש. אני אוהבת את הצבא".

ביום יום עובדת אפריאט בחברת היי~טק ומלמדת תכנות תיכוניסטים שמיועדים להגיע ליחידת 8200 של המודיעין. "אני בן אדם שלא מביע רגשות", היא מעידה על עצמה, "אבל הפעם לא יכולתי להפסיק לבכות, זה היה מרגש גם עבורי וגם עבור ההורים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות