fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכרה ממשלתית

צוות התפתחות הילד בקריות. צילום: דוברות כללית
צוות התפתחות הילד בקריות. צילום: דוברות כללית

בשורה משמחת להורי הילדים המטופלים במכון להתפתחות הילד של כללית בקרית שמריהו ולצוות הרב מקצועי. המכון הוא הראשון באזור שקיבל הכרה של משרד הבריאות.

מנהל המכון, ד"ר רמי קאופמן, מציין כי הכרה זו של משרד הבריאות מעידה על כך שמדובר במכון הפועל ברמה הגבוהה ביותר, העומד בכל הדרישות המחמירות של המשרד. נתונים אלו אפשרו מעבר ממעמד של יחידה התפתחותית למעמד של מכון התפתחות מוכר. ההכרה הזו מקנה גם אפשרות לשמש אתר התמחות לרופאים ופסיכולוגים בתחום התפתחות הילד.

צוות המכון להתפתחות הילד בקריות (צילום: דוברות כללית)
צוות המכון להתפתחות הילד בקריות (צילום: דוברות כללית)

צוות המכון מבצע כ~1600 אבחונים וטיפולים מדי חודש. הוא כולל נוירולוגים לילדים, מומחים בהתפתחות הילד, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאיות תקשורת, מטפלים רגשיים ופסיכולוגים. הצוות מעניק לילדים עם בעיות התפתחות ברמות שונות, מעטפת טיפול מלאה וכוללנית וכן הדרכה וסיוע להורים בהתמודדות עם הטיפול בילד. המכון מצויד במיטב האבזור, כולל טיפול בעזרת טכנולוגיות חדשות כמו אייפדים וחדר סנוזלן ייחודי, המעניק לילד סביבת גירויים נאוטרלית ומותאמת לבעיות גריה שונות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות