fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל מהשבוע הבא: קנסות לרוכבי אופניים חשמליים בניגוד לחוק בקרית ים

הדרכה לבני נוער על אופניים חשמליים. צילום דוברות העירייה
הדרכה לבני נוער על אופניים חשמליים. צילום דוברות העירייה

עיריית קרית ים בשיתוף משטרת ישראל, מערכת החינוך ועיר ללא אלימות, הרחיבו השבוע את מבצע ההסברה והאכיפה המתנהל כנגד רוכבי אופניים חשמליים ברחבי העיר.

במסגרת המבצע ערכו השבוע  אנשי הפיקוח והשיטור העירוני  מפגשים והרצאות בפני תלמידי חטיבות הביניים והציגו בפניהם את עיקריי החוקים שעל פי הם יש לרכוב על אופניים חשמליים, הסכנות למי שרוכב בניגוד לחוק והקנסות הצפויים לעבריינים.

ילדים על אופניים חשמליים. צילום אור ירוק
ילדים על אופניים חשמליים. צילום אור ירוק

החל מהשבוע הבא יחלו אנשי השיטור והפיקוח בחלוקת דוחות לבני נוער ומבוגרים שירכבו על אופניים בניגוד לחוק בתקווה כי בדרך זו יהפוך השימוש בכלי רכב זה לבטוח ויעיל יותר. בין השאר יושם דגש על אכיפת השימוש בקסדות ומניעת הרכבה של נוסעים נוספים על האופניים.

בשלב הראשון יושאלו לרוכבים קסדות ל-48 שעות כדי לאפשר להם להצטייד בקסדה במקום לקבל קנס. מהעירייה נמסר כי במהלך השבוע האחרון התקבלו תגובות תמיכה רבות מתושבים על קיום המבצע ובקשה להרחיב אותו ככל האפשר. בשיטור העירוני של קרית ים הביעו תקווה כי המבצע המרכז יצליח אכן לשנות את דפוסי הרכיבה בעיר ויבטיחו את ביטחונם של הרוכבים, הולכי הרגל והנהגים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות