fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושלמה העבודה על גן המשחקים ברחוב אברמסקי בקרית אתא

מתחם פעוטות פארק הספורט. צילום: דוברות העירייה
מתחם פעוטות פארק הספורט. צילום: דוברות העירייה

בימים אלה משלימה עיריית קרית אתא את העבודות לבניית גן המשחקים הציבורי החדש ברחוב אברמסקי, אשר נפתח השבוע לקהל הרחב והחלה בעבודות בגן המשחקים ברחוב לילנבלום שיכלול לראשונה מתחם חדש לשחרור כלבים. עלות הפרויקט תעמוד על כחמישה מיליון שקלים.

בהמשך על פי תוכנית הפיתוח העירונית יוקמו עוד שלושה מתחמים נוספים לשחרור כלבים ברחבי העיר. בכך תדביק קרית אתא את הפער עם הקריות האחרות שבשטחן כבר פועלים מתחמים לשחרור כלבים.

מתחם פעוטות פארק הספורט. צילום: דוברות העירייה
מתחם פעוטות פארק הספורט. צילום: דוברות העירייה

גני המשחקים הציבוריים כוללים פארק שעשועים ענק עם מתחמי פעילות שונים לפעוטות, לילדים ולבוגרים כולל מתחם של מתקני כושר. בכל הגנים יותקן משטח גומי, סככות הצללה, גידור ויתבצע פיתוח נופי נרחב. במקביל מבוצעות עבודות שדרוג ופיתוח בגן כצנלסון ובפארק הספורט הכוללים הקמת מתחם פעוטות ענק עם מתקנים ייעודיים, סככות הצללה ומשטחי גומי. הגנים כוללים פארק שעשועים ענק עם מתחמי פעילות שונים לפעוטות, לילדים ולבוגרים כולל מתחם של מתקני כושר.

מעיריית קרית אתא נמסר: "תנופת הפיתוח שנועדה לשפר את איכות חיי תושבי העיר ולעודד פעילות פנאי לכל נמשכת. במסגרת תכנית המתאר העירונית אנו מקימים גנים ציבוריים חדשים ומשדרגים את הגנים הקיימים במטרה לפתח את המרחב הציבורי , תוך מתן מענה מיטבי לצרכי התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות