fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושלם שיפוץ כללי של בית הספר הוותיק "עלומים" בקרית ים

בית ספר עלומים. צילום: דוברות העירייה
בית ספר עלומים. צילום: דוברות העירייה

במבצע הנדסי מורכב הושלם בימים אלה מבצע לחיזוק מבני של בית הספר הותיק עלומים שבקריית ים. בית הספר אשר נבנה בשנות ה 60 נכלל בתוכנית משרד החינוך לחיזוק מבנה והתאמה לרעידות אדמה והעבודות בו החלו לפני כשנה וחצי.

ככל שנמשכו העבודות במקום התברר כי כדי להשלים את העבודה אין מנוס משיפוץ יסודי וכללי של המבנה. לאור זאת הוחלט בתיאום עם משרד החינוך להרחיב את העבודות ולהחליף את כל מערך התשתיות בבית הספר כמו חשמל, מים וביוב ולהתאים אותן לתקנים החדשים.

בית ספר עלומים. צילום: דוברות העירייה
בית ספר עלומים. צילום: דוברות העירייה

לדברי מהנדס העיר, יובל ברנוב, התוצאה היא למעשה מבנה בית ספר חדש הן מבפנים הן בחזיתות והן בתשתיות. בסך הכל הקיפו העבודת 2800 מטרים רבועים של בניה בפנים ובחוץ וכן באמצעות תקציב מיוחד של משרד התחבורה הושלמו בכניסה לבית הספר סובה ומגרש חניה המאפשרים הסעה ואיסוף מסודר של התלמידים לבית הספר וממנו.

בסך הכל הושקעו בפרוייקט יותר מ 10 מליון שקלים מכספי משרד החינוך וקרנות הרשות המבטיחים לתלמידי בית הספר ביום הראשון ללימודים בית ספר חדיש ומודרני.

ראש העירייה, דוד אבן צור, ציין השבוע בסיפוק בית הספר עלומים המחודש הוא צעד נוסף בהכשרתה של מערכת החינוך העירונית לקראת העשור הבא של המאה ה 21 והמשך פיתוח העיר המחייב היערכות מערכתית כוללת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות