fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגברה האכיפה על אופניים חשמליים בקרית מוצקין

קנס לבעל חנות אופניים שהפר את הסגר | צילום: פוטוליה
קנס לבעל חנות אופניים שהפר את הסגר | צילום: פוטוליה

עיריית קרית מוקצין הודיעה על החלטתה להגביר את האכיפה על אופניים חשמליים בעקבות תאונות בעיקר בקרב הדור הצעיר. ראש העירייה, חיים צורי, הורה  להגביר את הפיקוח בשילוב השיטור העירוני על נוסעי האופניים החשמליים.

השיטור העירוני החל בעקבות פניות משטרת ישראל ובקשת הציבור והעירייה בהדרכות בבתי הספר בחוקים החדשים ברכיבת אופניים חשמליים. החוקים החדשים כוללים: איסור רכיבה מתחת לגיל 16. חלק מהסמכויות של הפיקוח והשיטור הן קנסות והוצאת אוויר מגלגלי האופניים. מהעירייה נמסר כי בעקבות הפעולות שננקטו, בתי הספר שהיו מלאים מחוץ לשער באופניים חשמליים כמעט ורייקים מהם ומספר התאונות פחת באופן דרסטי.

יו"ר ועד ההורים של בית ספר התיכון אורט מוצקין, דני הורוביץ': "בסופו של דבר כשהשימוש באופניים צומצם זה יוצר לטווח ארוך מחשבה אדירה של שמירה על חיי ילדינו. כל דבר שיכול למנוע את האסון הבא אנו ההורים מברכים עליו". צורי אמר השבוע: "התוצאות מדברות בעד עצמן. הצעד הזה הציל חיים של רבים, ונועד לשמור על חיי ילדינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות