fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פינוקים לחודשי הקיץ החמים

איפור: יוסי ביטון צילום: שרית מור סטיילינג: דנה מנדל עיצוב שיער: סוזי דוגמנית: סבטה קשירין
איפור: יוסי ביטון צילום: שרית מור סטיילינג: דנה מנדל עיצוב שיער: סוזי דוגמנית: סבטה קשירין

* השחקנית הענקית בת- אל פאפורה משחקת במקביל במספר הצגות בקאמרי כשאחת מהן היא ההצגה "אופרה בגרוש". כמובן זה לא אומר שהיא זנחה את מופע היחיד שלה שבסוף החודש יחגוג 100 הצגות. ביום רביעי, 29 בחודש תופיע בת-אל בהצגת היחיד שלה "אני בת-אל" בפעם ה-100. מדובר במופע מעורר השראה. במקביל היא מופיעה בהצגת יחיד מדהימה לילדים הנקראת "קטנטנה". במאית: דניאלה מיכאלי, מחזאי: ניצן כהן. בחודש אוגוסט היא מגיעה להופעות באזורנו ואנחנו נספק פרטים נוספים בהמשך.

* אצל גילי ליאו אלקטריק ברחוב צה"ל 10 בחיפה תוכלו למצוא את כל מוצרי החשמל במחירי מבצע מטורפים למי מכם שעדיין לא ביקר במקום, מומלץ בחום.

* לחם ארז בקרית מוצקין גושן 55 דואגת לפנק אתכם בחודשי הקיץ החמים. אתם תזמינו אורחים ונירה קציר הבעלים, תדאג לכיבוד. עכשיו גם אצלכם בבית או במשרד וכמובן לכל אירוע, מבחר מגשי אירוח ייחודים ומפנקים, ובכל הזמנה של שני מגשים תקבלו מארז עוגיות במתנה. גם בלחם ארז קרית מוצקין מכבדים כרטיס מועדון mood.

שלומי ונירה קציר מלחם ארז קריית מוצקין ורמי דנה מנכ"ל רשת לחם ארז בכנס זכיינים שנערך באילת (צילום: עצמי)
שלומי ונירה קציר מלחם ארז קריית מוצקין ורמי דנה מנכ"ל רשת לחם ארז בכנס זכיינים שנערך באילת (צילום: עצמי)

* חדש בקרית חיים. שיפודי הטלה, מסעדת בשרים על האש. עמית, הבעלים, נצר לשושלת ארגנטינאים הידועים באהבתם לבשרים על האש, פתח מסעדה מעוצבת בטוב טעם והביא עימו את הכישרון והאהבה למטבח. הטעם משובח, הטריות והאיכות מעל הכל והשירות חגיגה. תגיעו, תבינו. שד' דגניה 30 ק.חיים מערבית.

* החנות של רבקה אלפסי הסטייליסטית בוגרת שנקר, ממוקמת צמוד לנירית המעצבת והכוהנת הגדולה של שמלות הכלה. רבקה מזמינה אתכן, בנות המין היפה, לחוות מהפך בארון שלכן עם מבחר ענק של שמלות קז'ואל וחולצות ייבוא מארצות הברית ועוד מלא הפתעות במקום.

* בשבוע שעבר הסתיים לו עוד קורס מוצלח של שיטת תטא הילינג יסוד בהנחייתה של אורלי הלוי. תפתחו יומנים כי בקרוב קורס נוסף יוצא לדרך לפרטים, טל': 8139303- 054. המדור ממליץ בחום.

בקרוב ייצא לדרך קורס נוסף. המנחה והמטפלת בתטא הילינג אורלי הלוי  (צילום: עצמי)
בקרוב ייצא לדרך קורס נוסף. המנחה והמטפלת בתטא הילינג אורלי הלוי (צילום: עצמי)

* בבוס לייבוא ריהוט גן תוכלו למצוא מבחר ענק לריהוט גן פינות ישיבה, פינות אוכל, ערסלים במגוון צבעים, גזיבו איכותי, שמשיות ברמה גבוהה, בר לישיבה, מנגלים, פינות קפה, ועוד והכל במחירים ללא מתחרים. למי מכם שעדיין לא ביקר במקום, מומלץ מאוד.

*במרכז לבריאות השן בניהולו של ד"ר פטררו מבצעים השתלות שיניים ביום אחד וזאת בשיטה ממוחשבת ומדויקת. במקום צילום פנורמי וצילום CT ללא עלות. המרכז לבריאות השן, דרך עכו, קרית מוצקין.

* מזל טוב לאבי לוי הבעלים של אבי ואודי פרויקטים שחגג בסוף השבוע האחרון יום הולדת 36 עם החברה הטובים בפלאג אין ברמת ישי. לתיאום פגישה לשיפוץ המושלם התקשרו לטל': 4798192- 052.

יומולדת שמח לאבי לוי, הפעלים של אבי ואודי פרויקטים  (צילום:יפית שטרית)
יומולדת שמח לאבי לוי, הפעלים של אבי ואודי פרויקטים (צילום:יפית שטרית)

* תכירו את יניב סויסה הבעלים החדשים של השניצלייה ברחוב העצמאות 74 בקרית אתא המדור ביקר ומבשר שהטעם בלתי נשכח וממליץ בחום.

* בקרית חיים ברחוב אח"י אילת נפתח המרכז לקוסמטיקה מקצועית במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר. המוצרים של חברות מובילות כמו קריסטינה, ד"ר כדיר, אנא לוטן, ג'יג'י, ביופור ועוד. ועכשיו תיהנו מ-50 אחוזי הנחה על מוצר שני. שווה ביקור.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות