fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחדשים את הבית

אם חשקה נפשכם בריהוט גן מרשים, כלי קרמיקה מרהיבים וחדרי שינה או סלונים שיוציאו לאורחים שלכם את העיניים, או פשוט יגרמו לכם לבלות כל הקיץ בבית ובמרפסת, סורו וקראו את הפרטים הבאים. זה ישתלם לכם

* שהאר עאבס הקונדיטור הראשי מטאבונבון נתפס בעדשה בין הכנת הסמבוסקים והפיצות הטריות. הריח כל כך מפתה, אז מי מכם שעדיין לא טעם מהמאפים במקום, מוזמן ליהנות מחווייה קולינרית מהמעלה הראשונה וכל זה במתחם תחנת דלק סונול בצומת כפר מסריק.

*  בכרמל קרמיקה שבדלית אלכרמל תוכלו למצוא את כל חיפויי הקירות, כלים סניטריים, ואריחים מיוחדים במחירים שווים במיוחד. במקום צוות מקצועי עם שירות ואיכות ללא תחרות. שתדעו.

*  השבוע התקיימה אליפות תחרות הקראטה השנתית 2015 של מועדון שוטוקאן ס.י.ק של מתנ"ס קרית ים. בטקס השתתפו עשרות ספורטאים בקטגוריות קאטה קרבות ותרגילים בזוגות, איפון קומיטה ועוד. בתחרות השתתפו גם חניכים ממתנ"ס ליאובק חיפה ומקאנטרי ספורט לי בקריית מוצקין. את המקום הראשון קטפה הצעירה בת ה-11 שקד בן עמי. כל הכבוד.

אלופה. שקד בן עמי והמאמן דורון כהן, חגורה שחורה דאן 6, מאמן בכיר מכללת וינגייט

* זהבי ריהוט גן בהנהלת זהבי שמייבא עבורכם ריהוט גן ומרפסת במחירים מהיבואן לצרכן, בירכא, מפנק אתכם כל שבוע במבצעים חסרי תקדים לרגל הפתיחה כגון: ערסלים מהממים ב-900 שקלים במקום 1500, פינת ישיבה גבוהה (בר) צבע חום או שחור ב-1980 שקלים במקום 2450 ועוד. המבצע כולל גם הובלה והתקנה חינם. עוד מבצעים מאוד משתלמים תוכלו למצוא באולם תצוגה גדול ומרהיב ביופיו שבו יש הכל לגינה ולמרפסת.

זהבי מזהבי ריהוט גן בירכא חזר ממסע יבוא של ריהוט גן ומרפסת (צילום: עצמי)
זהבי מזהבי ריהוט גן בירכא חזר ממסע יבוא של ריהוט גן ומרפסת (צילום: עצמי)

* הום סנטר משיקה את סניף סולו הראשון. סניפי סולו מכילים מגוון רחב של אביזרי רכב, מוצרי מולטימדיה, מצברים וצמיגים ומעניקים התקנות לכלל המוצרים במקצועיות ובשירות מהטובים בענף. במקום תוכלו לקבל יעוץ מקצועי לכלל שירותי הרכב. כלל המוצרים בסולו במבצעים חסרי תקדים לרגל ההשקה ובנוסף תוכלו לקבל גם הצעות מחיר בטלפון: 5825202- 054.

* משהו טוב הולך לקרות ללקוחות יינות ביתן ביום שישי הבא, 3.7. הלקוחות מוזמנים ליום כיף משפחתי בפארק נחשונית עם הופעות חיות של אייל גולן ומיכל הקטנה, מתקני מים ובריכות "שעשועים והרפתקאות" וכל זה רק ב-49.90 שקלים במקום 106 שקלים. את הכרטיסים ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת. פרטים נוספים, בעמוד הפייסבוק של הרשת.

* מדיפוט מזמינה אתכם ליהנות מהשירות והמקצועיות שלהם ולקבל טיפול שישפר לכם את איכות החיים. במדיפוט מציעים פתרונות אורטופדים שיקלו על הכאבים שלכם, אז אם אתם מרגישים כאבי רגליים, ברכיים, גב או צוואר, או שאתם מרגישים עומס בסוף היום, אין צורך להמשיך לסבול. אנחנו נתאים לכם את המדרס המתאים והנעל הנכונה שישפרו לכם את ההליכה וישפרו את איכות החיים שלכם.

כרמית ואייל הבעלים של מכון אורטופדי מדיפוט סניף קריות ברח' זינגר ק.ביאליק (צילום: עצמי)
כרמית ואייל הבעלים של מכון אורטופדי מדיפוט סניף קריות ברח' זינגר ק.ביאליק (צילום: עצמי)

* מחפשים רהיטים לבית, חדרי שינה, סלונים, חדרי ילדים , ארונות ופינות אוכל? בקרו בחנות של רהיטי ברוכאל ברחוב יוסף לוי באזור התעשייה של ק.ביאליק ותיהנו עכשיו מהנחות ענק. לרגל החלפת התצוגה, 50-70 אחוזי הנחה על חדרי שינה, ארונות ופינות אוכל. הזדרזו, המלאי מוגבל.

*  הרוח אח"י אילת בקרית חיים היא חנות קוסמטיקה מקצועית לצרכן במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר. המוצרים של מיטב החברות המובילות בתחום – ג'יג'י, קריסטינה, אנה לוטן, קרט, ד"ר קדיר, SR ועוד. שווה ביקור.

* אשר וקנין מקיוסק אפל הוא הגיע לקיה צפון ורכש את הספורטאג' החדשה מהסוכנות קיה צפון של אילן נחימוב בע"מ. וקנין קיבל את השירות המעולה והאדיב ממנהל אולם התצוגה ומנהל המכירות שמוליק חיים. תתחדש.

* רותם מנטו מקלחונים ידאג למכור ולהתקין לכם את המקלחונים מכל הסוגים, ארונות מקלחת מוטות פינוק ועוד. הבחור חרוץ מאוד, מקצועי ואחראי. עבודה זה שם המשחק.

מתקין מקלחונים מדופלם. רותם מנטו מקלחונים (צילום: עצמי)
מתקין מקלחונים מדופלם. רותם מנטו מקלחונים (צילום: עצמי)

* ד"ר ענת פאפורה בעלת רשת מרפאות שיניים חזרה בשבוע שעבר מכנס רופאי שיניים בלונדון לשם היא לקחה גם את שתי בנותיה לטיול מרתק לפני הגיוס. הבנות וענת חזרו מלאות בחוויות ודיווחו על מסע שופינג מטורף בלונדון. שיהיה גיוס נעים.

* חברת "טופולסקי" – תרבות בעיצוב הבית, מספקת את שלל מוצרי הגמר המשלימים את מראה הבית, החל בריצופי פורצלן ושיש מהמפעלים המובילים בעולם, דרך ליין הכלים הסניטריים של מותג היוקרה DURAVIT וברזים יוקרתיים מבית newform וכל זאת ועוד. טופולסקי מטפלת ביותר מ- 6000 יחידות דיור באזור חיפה, קריות ונהריה, בפרויקטים יוקרתיים של החברות המובילות בענף דוגמת גלבוע, י.ב זיו,  ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות