fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חסרי תקדים

בורקס ממכר בעבודת יד, מוסך עם השירות הטוב בארץ, חנות מתנות מדהימה ועוד עסקים בקריות שחייבים לבקר בהם
איפור: יוסי ביטון צילום ועיבוד: שרית מור דוגמנית: סבטה קשירין עיצוב שיער: סוזי
  • צוות ריל וואן הרימו כוסית לחיים לרגל העסקה הגדולה שנסגרה. מטעמי צניעות הצדדים לא מעוניינים לחשוף את הפרטים. מכאן מאחלים לצוות ריל וואן המשך עבודה פוריה.
  • במוסך אחים נג'אר אצל הבעלים הכי מקסימים אליאס וסימון תוכלו לקבל את השירות הכי טוב בארץ. הם מתמחים ברכבי פורד ומאזדה, כי טיפולים עושים אצל המומחים.
  • באולם תצוגה לובינסקי רכב הצפון (בעלי מלאכה 18 צ'ק פוסט) יערכו שלושה ימי מכירות בתאריכים 21-23 בחודש. במקום יציעו הנחות מטורפות, טרייד אין, עד 100 אחוזי מימון וחמש שנות אחריות על כל רכבי פג'ו וסיטרואן. לא תבואו?
  • בשבוע הבא ייערכו שלושה ימי מכירות מיוחדים באולם תצוגה לובינסקי "רכב הצפון". לא תבואו? (צילום: פרטי)
    בשבוע הבא ייערכו שלושה ימי מכירות מיוחדים באולם תצוגה לובינסקי "רכב הצפון". לא תבואו? (צילום: פרטי)
  • מסעדת "עתיקה" החדשה (שוקה לשעבר) מציעה תפריט בשרי עדכני. המקום משתמש בטכניקות בישול מתקדמות של טיפול ארוך בנתחים של בקר, צאן ועוף, לצד אוכל צמחוני וטבעוני שמקבל יחס נכון וטעמים רעננים. כמו כן, במטבח המסעדה קיימת גם מעשנת בשרים וירקות, על מנת לתת דגש יוצא דופן וטעם מקורי לבשר.  בעתיקה יש גם בר אלכוהול איכותי במחירים סבירים ותפריט אוכל ייחודי רק ליושבי הבר. פתוח שבעה ימים בשבוע, כשר. העמקים 1 קרית ביאליק.
  • מחפשים רהיטים? היכנסו לברוכאל ביוסף לוי אזור התעשייה ביאליק, כי עכשיו לרגל הביקוש ממשיכים במבצע ללא מע"מ לשבוע נוסף. במקום מבחר גדול של חדרי שינה, ארונות, חדרי ילדים, סלונים ועוד. 
  • חדש בקריות. רחיצת אוראל, שטיפת רכב ידנית בשילוב מכונה חדישה, והתוצאה, מבריקה. כי גם הרכב שלכם צריך פינוק. והשבוע – מבצע: כרטיסייה של 10 שטיפות פנים וחוץ רק ב-300 שקלים.
    עוד במתחם השטיפה, ביגוד לגברים בבעלותו של חיים ביטון המוכר לכולנו כאייקון בתחום הביגוד והמותגים במחירים שווים לכל כיס. מבצעים חמים לרגל הפתיחה. 
  • לבוטיק רבקה הגיעה קולקציה חדשה לקראת החורף עם מיטב המותגים. אתן מוזמנות להגיע ולהתרשם תגיעו ותקבלו שירות vip.
  • ברחוב שקט בקרית מוצקין, נפתחה גלריה לאביזרי אופנה וכלית לבית, תחת השם "יאן של מתנות". בעלת החנות יאן חיים תעזור לכם בהמון סבלנות ומקצועיות רבה למצוא חפצי נוי לבית, תיקי עור מקוריים של רפאלו דה גוטי ושלל אביזרי אופנה. זה הזמן לבקר ב"יאן של מתנות", רחוב הרב קוק 40 בקרית מוצקין, אז קדימה, למה אתם מחכים.

 

גלריה חדשה לאביזרי אופנה. יאן של מתנות (צילום: זהבה אורן)
גלריה חדשה לאביזרי אופנה. יאן של מתנות (צילום: זהבה אורן)
  • תעצרו הכל. מבצע "7 סייל" חוזר לשבוע ימים בלבד. סוכנות הרכב קח"ן מוטורס מזמינה אתכם לשבוע מכירות מיוחד שאסור לפספס. במהלך השבוע יינתנו הנחות חסרות תקדים לכל דגמי שברולט המובילים. לדוגמה שברולט טראקס החל מ-114,900 שקלים, שברולט ספארק החל מ-56,500 שקלים. מוזמנים לאולם התצוגה בשד' ההסתדרות 40 צ'ק פוסט חיפה. טלפון לפרטים ולתיאום פגישה או נסיעת מבחן. 04-8727062.
  • הבולגרי מיפו, תחנת בורקס 100 אחוז עבודת יד ללא מרגרינה במילוי גבינה, תרד, תפו"א, ועכשיו חדש בתחנה – בורקס גבינה עם זיתים. עוד במקום המיוחד הזה, סמבוסק בולגרי וסמבוסק פיצה.  הטעם ממכר, ראו הוזהרתם. ביג קרית אתא (צמוד לאייס).
בורקס עבודת יד. הבולגרי מיפו (צילום: איריס ביבי)
בורקס עבודת יד. הבולגרי מיפו (צילום: איריס ביבי)
  • גם קציני קורס חובלים 129 באו לנגב חומוס אצל אבו מרון סניף קריות, החומוס הכי טעים שיש. למי מכם שעדיין לא טעם, מוזמן לעשות זאת וליהנות.
  • משרדה של קארן שיווק ויזמות נדל"ן פועל באזור הקריות וממוקם ברח' אח"י אילת בקרית חיים.
    המשרד מציע שפע של נכסים מכל הסוגים והגדלים לכל מטרה, שיווק פרויקטים חדשים בבנייה, ליווי תוך מתן שירותים נוספים ללא עלות, מקצועיות ואמינות מובטחת. חפשו אותנו בפייס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות