fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המומחים לחיים

ד"ר לורה מעניקה הרצאה מרתקת, ד"ר ענת פאפורה מחלקת עצות זהב חינם ברדיו, הכל למסיבה מסדרים לנו את ארוחת החג ויש גם פתרון טוב וזול לארוחה לילדים. זאת ועוד אצל העסקים הכי טובים בקריות
איפור: יוסי ביטון צילום: שרית מור עיצוב שיער: סוזי דוגמנית: עדן נועם
איפור: יוסי ביטון צילום: שרית מור עיצוב שיער: סוזי דוגמנית: עדן נועם

* בקרן אור, אולם תצוגה ענק של תאורה לבית ולגן במגוון רחב מאוד, תוכלו לקבל פתרון לכל סוגי התאורה. מסתבר שדבאח מרכז המזון הענק בעין המפרץ התקין את כל התאורה אצל המומחים מקרן אור.

* לאחר שיתוף הפעולה עם מועדון הלובי ואמבוס קריון, ישנו זוכה מאושר שזכה בשעון היוקרה מבית אמבוס. שמו רועי שטרית. שיהיה במזל. באמבוס תוכלו למצוא את כל שעוני היוקרה עם אחריות היצרן. מהרו והזמינו לפני החג.

זכה בשעון יוקרתי מאמבוס. רועי שטרית ומור שמואלי (צילום: עצמי)
זכה בשעון יוקרתי מאמבוס. רועי שטרית ומור שמואלי (צילום: עצמי)

*הורים יקרים, מהיום לא כדאי לבשל צהריים בבית. בקפה גרג קרית חיים מציעים לכם ארוחת ילדים פלוס שתייה ב-10 שקלים בלבד. ומה יותר מפנק מארוחת צהריים בבית קפה ? לבחירתכם מבחר מנות שילדים אוהבים, ואם כבר להתפנק אז רק בקפה גרג.

* את שולחן החג מעצבים עם הכלים והקישוטים מהכל למסיבה. במקום מבחר ענק של כלים להגשה ואירוח, קישוט ועיצוב השולחן, מפות, אגרטלים ואביזרי נוי והכל עכשיו במחירי מבצע שפשוט אסור לפספס. כמובן שתיהנו משירות מקצועי ואדיב ומיחס אישי. הכל למסיבה, האצטדיון בקרית ביאליק ושד' ההסתדרות בקרית אתא.

* חוגגים וחוסכים עם דבש של מבצעים. רשת חנויות הבית הלבן לא מפסיקה להפתיע, כל השנה ובעיקר בחג. לא מוותרים על המוצרים והמבצעים של רשת חנויות הבית הלבן. חגיגה של מגוון חסר תקדים של מוצרי אירוח, כלי בית, כלים חד פעמיים, ועוד. המחירים המדהימים וכפל המבצעים יעניקו לכם חוויית קנייה באיכות ובמחירים בלתי מתפשרים.

* ביום שישי שעבר התארחה ד"ר ענת פאפורה ברדיו חיפה כדי לתת למאזינים עצות בשיקום פה ולסת בפרט וברפואת השיניים בכלל כל המאזינים קיבלו תשובות לשאלותיהם המורכבות והודו על מלוא ההערכה על מקצועיותה ואמינותה.  לרגל חגיגות חצי היובל ובפרוס השנה החדשה, צרו קשר ותאמו פגישה כי עכשיו יותר מתמיד טיפולי שינים בהישג ידך – ד"ר ענת מודיעה לקהל לקוחותיה הרחב שעכשיו ניתן לבצע טיפולי שיניים עד 60 אלף שקלים באמצעות חברת מימון ישיר ב-60 תשלומים ובנוסף תקבלו תעודת אחריות.

* לידיעתכן: בוטיק אסתטיקה ויופי בשם SLIMַ&BEAUTY נפתח. הטיפולים במקום מתבצעים בטכנולוגיה חדשנית בתחום האסתטיקה בעזרת מכשירי SYNERO CANDELA. בין הטיפולים אפשר למצוא הסרת שיער ללא כאבים, טיפול בכתמי פיגמנטציה ונימי דם בעור הפנים, מיצוק עור הפנים והשבת מראה חי, קילוף עמוק – חידוש תאי עור הפנים, הצרת הקפים והמסת שומן, העלמת צלוליט בגוף ופירוק שומן – לא פולשני. לרגל הפתיחה טיפול התנסות ראשוני בהסרת שיער ללא עלות וללא התחייבות.

מרינה וינטר מנהלת בוטיק יופי ואסתטיקה Slim& beauty  (צילום: עצמי)
מרינה וינטר מנהלת בוטיק יופי ואסתטיקה Slim& beauty (צילום: עצמי)

* לאחר הצלחה ביריד מכירות שבו נמכרו כמחצית מהדירות במשכנות אמנים, עובדים בחברת רימון על רכישת מגרשים במשכנות האמנים וכמו כן בקרוב פרויקט מגורים חדש בקרית ביאליק.

* בשבת האחרונה התקיים בית פתוח בגלריה של אתי טיבי ברחוב יעל 33 בקרית מוצקין. תמצאו שם מצעים, מפות, כריות, וילונות והכל במחיר מיבואן לצרכן בלי פערי תיווך, ובנוסף מבחר גדול של מתנות לחג במחירים מוזלים.

* המרכז לקוסמטיקה מקצועית B BEAUTY עכשיו ברחוב אח"י אילת בקרית חיים עם מחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר. במקום מוצרים של מיטב חברות הקוסמטיקה כמו קריסטינה, אנא לוטן, קדיר, ג'יג'י ביו פור ועוד. ועכשיו לחג במקום חבילות שי החל מ-55 שקלים. שווה ביקור.

* בבית המרקחת מילופארם יוצאים במבצעים חסרי תקדים לרגל החג במגוון רחב של בישום לאישה ולגבר, תוספי תזונה, מכשירים רפואיים וכמובן בהרבה מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה.  אל תפספסו.

* בנות בנות מהרו להרשם. החלה הרשמה לעונת הכדורגל ילדות ונשים 2015/16 עם המאמן מספר 1 יוסי בוחבוט -מאמן ומקדם כדורגל ילדות ונשים בארץ בוגר וינגייט. הוא מאמן בשיטת אימון מיוחדת מותאמת לילדות עובד בשיתוף עם נבחרת ישראל לכל קבוצות הגיל לליגה קבוצת קטנטנות גילאי 7-10, קבוצת טרומיות גילאי 11-13, קבוצת נערות גילאי 14-17 וקבוצת בוגרות גילאי 19 ומעלה.

* שי ואור התותחים מחנות הסלולר והתיקונים מספר 1 בקריות סלטק מזמינים אתכם לבוא ולמצוא את המחירים הכי שווים ומחלקת תיקונים על ידי המקצוענים המובילים בתחום. באחריות.

שי ואור מסלטק, חנות הסלולר מספר 1  (צילום: עצמי)
שי ואור מסלטק, חנות הסלולר מספר 1 (צילום: עצמי)

* קהל רב של ילדים, בני נוער והוריהם הגיע לקניון עופר הקריון לחגוג את מסיבת סיום הקיץ, יחד עם להקת הבנים של ישראל ה-Boyband, אשר זכתה לאחרונה להצלחה רבה. היסטריה רבה נרשמה כשיותר מ-200 מעריצות הגיעו מכל רחבי הארץ, מצוידות בפוסטרים וצרחות מקיר לקיר. חברי הלהקה חגגו במופע את הצלחת הסינגל החדש שלהם "ילדים של המחר", שיצא השבוע לרדיו וכבר זכה להתברג בין עשרת השירים הכי מושמעים בכל תחנות הרדיו.

* במרכז למחול מתקדם בהנהלת טלי הרשקוביץ ההרשמה בשיאה. חוגי מחול לכל הגילאים בסגנונות: בלט, ג'אז, מודרני והיפ הופ. השנה חדש: קבוצת מחול מודרני לגילאי 18+ ולנשים ואקרובטיקה למחול לילדים ונוער. מוזמנים להצטרף בסניפים: מוצקין וביאליק. יש התחשבות במחירים לגבי החגים בספטמבר.

מופע סיום הסטודיו למחול של טלי הרשקוביץ (צילום: ניר שטיינברג)
מופע סיום הסטודיו למחול של טלי הרשקוביץ (צילום: ניר שטיינברג)

* ד"ר לורה הרופאה והמותג, חידשו את הקליניקה בקרית מוצקין. הידיעה עשתה לה כנפיים במהירות, ורבות מבנות המקום וגם מחיפה ושאר הקריות, הגיעו לפתיחה של קליניקת הבוטיק לרפואה אסתטית מתקדמת שעברה מתיחת פנים ברוח הזמן, בעיצוב מרשים ומזמין. בשביל ד"ר לורה מוצ'ניק, אחד השמות היותר חמים כיום בתחום האסתטי הלא ניתוחי בישראל, ומי שמתגוררת באזור כבר הרבה שנים, זו הייתה סגירת מעגל מרגשת. אז מה היה שם? באייטם הבא.

* בערב הפתיחה שכלל כיבודים לרוב, שמעו הנוכחים הרצאה מרתקת מפיה של ד"ר לורה על כל החידושים המתקדמים ועל כל הטכניקות הבטוחות בתחום ההצערה, כולל טיפולים ייחודיים שהם פרי פיתוחה, למקסום תוצאות הטיפול. בקליניקה של ד"ר לורה, ניתן יהיה לקבל את כל הטיפולים בתחום האסתטי הלא פולשני, כולל: הזרקות חומרי מילוי, מילוי קמטים וקמטוטים, עיצוב לחיים ושפתיים, שקעים בעיניים, החדרת לחות ומזותראפיה, וגם טיפולים במכשור המתקדם בעולם, ועוד רבים.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות