fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אביב של מבצעים ואירועים

צעדת יקנעם, מבצעי ענק בשלדג בעלי חיים, כנס אדריכלים ומעצבים. האירועים, המבצעים והמקומות שחשוב לכם להכיר עכשיו

* שמעון אטיאס, מבעלי ענק הווילונות, הרים כנס אדריכלים ומעצבים במפעל הוליס שבאלון תבור, שמייצר את כל מוצריי ההצללה לחברת אורגון. בכנס הוצגו כל הטרנדים והחידושים בתחום והוא כלל סיור בכל המחלקות המייצרות במפעל. וזו רק יריית הפתיחה מספר אטיאס.

לומדים ונהנים בכנס האדריכלים והמעצבים בארגן שמעון אטיאס (צילום: שלמה מעוז)
לומדים ונהנים בכנס האדריכלים והמעצבים בארגן שמעון אטיאס (צילום: שלמה מעוז)

* יש לכם בעלי חיים? עכשיו בשלדג טירוף מבצעים לרגל החגים. במקום מבחר מזון כלבים וחתולים, ציוד לבעלי חיים, תצוגת אקוויומים דגי נוי ומיטות פלסטיק, בד ומתקני גירוד. בקנייה החל מ~150 ש"ח תהנו גם ממשלוח חינם.

* ביום שני התקיים יום טיפולים מיוחד עם יועצת של חברת ווישי במילופארם, נרשמה היענות רבה של נשים אשר קיבלו אבחון עור מקצועי וקנו מוצרים בהתאמה אישית. המדור מחכה כבר ליום הטיפולים הבא.

לאה וורה ביום טיפולים דל ווישי במילופארם (צילום: עצמי)
לאה וורה ביום טיפולים דל ווישי במילופארם (צילום: עצמי)

* מתענינות בהחלקת שיער? היכנסו למרכז להחלקות ותוספות שיער אשר בסלון ווג ותהנו עכשיו לרגל החג ממבצע – כל סוגי ההחלקות ב-799 ש"ח והכל כמובן באישור משרד הבריאות.

* אם יש לך אירוע או את מתחתנת, היכנסי לסלון של אילנית ותהנו משמלת כלה ושמלות ערב בעיצוב אישי של המעצבת אילנית נובחוב שכבר כ-20 שנה בתחום. הסלון של אילנית ברחוב הגדוד העברי בקרית חיים שווה ביקור.

* צעדת יקנעם הבינלאומית 'ירוק בטבע' ה-23 תתקיים בחול המועד פסח ביום שני 6.4.15 החל משבע בבוקר בנקודת הזינוק בעמק השלום. כבכל שנה הצועדים יוכלו לבחור במסלול המתאים להם: המסלול הקצר שאורכו 6 ק"מ או המסלול הארוך שאורכו 11 ק"מ. לאורך המסלולים יתקיימו פעילויות רבות, דוכני הפעלה, דוכני מכירה, דוכני אוכל והופעות בנקודת הסיום, במופע המרכזי בשעה 13:00 יופיע כוכב ערוץ הילדים טל מוסרי במופע עם מיטב הלהיטים ובליווי רקדניות כולם מוזמנים לחגיגה.

צעדת יקנעם (צילום: רועי אדוט)
צעדת יקנעם (צילום: רועי אדוט)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות