fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דג הזהב הגיע לקרית ים

כיכר דג הזהב בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
כיכר דג הזהב בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

אגף התפעול של העירייה השלים השבוע את הקמתה של כיכר חדשה על ציר החוף של העיר אשר זכתה כבר לכינוי כיכר דג הזהב.

את הכיכר הנחשבת לאחת היפות בעיר הקימו עובדי העירייה במאמץ מרוכז של מספר שבועות וזאת למרות מזג האוויר הסוער. הכיכר החדשה  היא חלק משורה של כיכרות חדשות ופיתוח תשתיות הכבישים בכל רחבי העיר במסגרת תנופת הפיתוח של השכונות החדשות בעיר.

כיכר דג הזהב בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
כיכר דג הזהב בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

ראש העירייה, דוד אבן צור, שליווה את עבודות ההקמה מקרוב סיפר כי זו רק הכיכר הראשונה במסגרת עבודות פיתוח נרחבות המתנהלות בעיר בשנה האחרונה ועבודות נוספות המתוכננות ברחבי העיר בין השאר עומדת לקום בתוך מספר שבועות כיכר מרשימה נוספת בפינת הרחובות גלעד ותבור אשר סבלו במשך שנים מהצפות בימים החורף.

הכיכר החדשה שהקמתה הושלמה השבוע זכתה לתגובות נלהבות של תושבי העיר ובמיוחד בדף הפייסבוק של העירוני שם פנתה העירייה לגולשים וביקשה מהם הצעות לשם לכיכר החדשה.

בימים הקרובים תתכנס וועדת השמות העירונית ותבחר שם לכיכר החדשה ותיקח בחשבון גם את הצעות הגולשים. בעירייה מציינים בסיפוק כי פרסום הכיכר החדשה שבר את שיא התגובות בדף הפייסבוק וזו הוכחה להערכה הרבה של הגולשים ליוזמות הפיתוח בקריה ולמעורבות התושבים בתהליך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות