fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גורי כלבים בני יומם שננטשו, ניצלו על ידי השיטור העירוני בקרית מוצקין

מטפלים בגורים שננטשו. צילום: דוברות העירייה
מטפלים בגורים שננטשו. צילום: דוברות העירייה

ארבעה גורי כלבים, חסרי אונים בני יומם, ניצלו על ידי השיטור העירוני בקרית מוצקין והם מקבלים כעת טיפול אוהב ומסור.

ביום חמישי, במהלך סיור שגרתי של הסיור העירוני, התריע אזרח בפני השוטרים על קופסת קרטון חשודה, סמוך לתחנת אוטובוס שממנה עולים זבובים רבים. כשפתחו השוטרים את קופסת הקרטון נתגלה לעיניהם מראה קורע לב של ארבעה גורים בני יומם שננטשו על ידי הבעלים שלהם, שוכבים מכווצים, מכורבלים אחד ליד השני ורועדים מפחד ורעב.

דניאל בן חמו. צילום: דוברות המשטרה
דניאל בן חמו. צילום: דוברות המשטרה

הגורים נלקחו מיד לווטרינר העירוני שהסביר כי מדובר בגורים קטנים מאוד שלא ניתן להפריד ביניהם בשלב זה ויש להאכילם בתחליף חלב באמצעות מזרק עד אשר ייתחזקו וניתן יהיה למסור אותם לאימוץ. הם הועברו למוקד העירוני של קרית מוצקין שם ניתן להם תחליף חלב באמצעות מזרק סטרילי על ידי מנהלת עיר ללא אלימות, אורטל סטלקול.

אריק ברוזנברג. צילום: דוברות המשטרה
אריק ברוזנברג. צילום: דוברות המשטרה

השוטרת רס"ל דניאל בן חמו והשוטר רס"ר אריק ברוזנברג מתחנת זבולון, התנדבו מיד לקחת את הגורים ולטפל בהם בביתם,  עד השלב שבו יגדלו מעט ויוכלו לאכול בעצמם, כאשר לכל ארבעת הגורים כבר התנדבו בתחנה שוטרים ופקחים שביקשו לאמץ ולגדל אותם.

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, חובב גדול של בעלי חיים ומגדל כלבים בעצמו, הודה לכל המשתתפים בהצלת הגורים ואמר: "אני פשוט גאה בכם על הערונות והמקצועיות".

על אף שהסיכוי למצוא ולהעמיד לדין את מי שנטש את הגורים הוא קלוש, במחוז חוף של המשטרה מתייחסים בחומרה לכל מקרה של פגיעה או התעללות בבעלי חיים. בפקודות ההיערכות של המשטרה לל"ג בעומר, אף ישנה התייחסות מיוחדת ותידרוכים לשוטרים כיצד לפעול באירועים שבהם יש התעללות בבעלי חיים. זאת כחלק מלקחי העבר שמראים כי ישנם בני אדם אשר נוהגים בצורה חולנית לפגוע בבעלי חיים ולזורקם לאש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות