fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גופת גבר צעיר נמצאה סמוך לאיצטדיון קרית חיים

גופתו של מאיר סלומון, 19, תושב קרית ים, נמצאה בבוקר יום שני סמוך לחניון המשאיות שליד איצטדיון קרית חיים.מותו נקבע במקום והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. סלומון, בוגר כיתה י"ב בבית הספר רבין, אמור היה להתגייס בקרוב.

סמוך לשעה שש בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר מחוסר הכרה בשטח פתוח בשכונת קרית חיים בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו צעיר ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פראמדיק מד"א אילן שולמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

למקום הגיעו כוחות של משטרת זבולון וחוקרי זיהוי פלילי שפתחו בחקירה ואספו ממצאים מהמקום.  בדיקה שנערכה בשטח העלתה כי מדובר ברצח. סיבת המוות טרם פורסמה וגופתו של סלומון נשלחה למכון לרפואה משטית באבו כביר. בית משפט השלום בחיפה נעתר לבקשת המשטרה והוציא צו איסור פרסום על החקירה וממצאיה.

יצויין כי ביום ראשון השבוע, בחצר בניין בשדרות הציונות בקרית אתא, נמצאה גופת גבר כבן 35. מחקירת המשטרה עולה כי במקרה זה אין חשד לפלילים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות