fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרית ים כל חתול נחשב

שאפו לעובדי מחלקת התפעול בקרית ים שהצילו, במבצע ארוך ומורכב, גור חתולים שנלכד במערכת הניקוז. לגור שלום

במבצע לוגיסטי מורכב ביותר שנמשך קרוב כ-10 שעות הצליחו עובדי מחלקת התפעול של עיריית קרית ים להציל את חייו של גור חתולים, שנלכד בתוך מערכת הניקוז העירונית.
במוקד העירוני התקבלו במהלך סוף השבוע מספר דיווחים של תושבים על יללות חתול הבוקעות מתוך מערכת הניקוז ברחוב אלי כהן. תחילה סברו בעירייה כי מדובר בחתולה שבחרה להמליט במקום את גוריה, ואולם לאחר שהיללות נמשכו הבינו במוקד, כי ככל הנראה המדובר בגור שנלכד במערכת ונמצא במצוקה.

גור החתולים שניצל. צילוםף דוברות העירייה
גור החתולים שניצל (צילום: דוברות העירייה)

למקום המשוער ממנו בקעו היללות הגיע צוות מיוחד של עובדי מחלקת התפעול, שהצליחו לאתר את הפתח הקרוב ביותר למקום שממנו נשמעו היללות ופתחו אותו. אחד מעובדי המחלקה השתלשל פנימה והחל לזחול בתוך המערכת עד שאיתר את גור החתולים הלכוד, שלף אותו והוציאו לחופשי ללא פגע. המבצע נמשך שעות ארוכות במזג אוויר חם במיוחד, ובסיומו חולץ גור החתולים הג'ינג'י כשהוא בריא ושלם. הגור נמסר לידי אילנה סוויסה, נציגת עמותה הדואגת לחתולים, שליוותה את המבצע לכל אורכו.
בעירייה שיבחו את הנחישות והמסירות שגילו העובדים וציינו, כי בתקופה זו של השנה ממליטות חתולות רבות, ובשל מזג האוויר החם הן מוצאות מפלט מפני החום במערכת הניקוז העירונית. ככל הנראה גור החתולים האובד נשכח על ידי אמו ותעה בתוך מבוך הצינורות התת קרקעי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות