fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: עובד מרפאה נעצר בחשד למעשים מגונים

בעקבות תלונה במשטרה של תיירת צעירה. ל"הד הקריות" היא מספרת: הוא התחזה לרופא ונגע לי באיברים אינטימיים. המשטרה: החקירה בעיצומה. פרקליטו של החשוד: חבריו לעבודה מתנכלים לו
"אני לא רוצה שילדה ישראלית תעבור חוויה דומה". התיירת
"אני לא רוצה שילדה ישראלית תעבור חוויה דומה". התיירת (צילום: הילה מלמד)

תיירת התלוננה במשטרה כי עובד מרפאה בקריות התחזה לדבריה לרופא וביצע בה מעשים מגונים. ביום שני הוא נעצר ולמחרת שוחרר למעצר בית של שלושה ימים. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעיצומה.

בראיון בלעדי ל"הד הקריות", שהתבצע עוד לפני שעובד המרפאה נעצר, אמרה התיירת שהיא החליטה לפנות למשטרה ולהתלונן כדי שעובד המרפאה יועבר מתפקידו והוא לא יוכל לפגוע בצעירות ישראליות נוספות, כפי שלדבריה הוא פגע בה.

"מה שרופא אומר – עושים"

ביום שישי שעבר הגיעה התיירת לבילוי בקריות. היא סבלה מפריחה מעקצצת ומישהו המליץ לה לגשת למרפאה באזור. את האירוע שעברה לדבריה במרפאה היא לא תשכח כל חייה. "שאלתי את הבחור במרפאה אם הוא רופא והוא אישר", סיפרה, "הוא ביקש ממני להוריד את השמלה. שכבתי על הבטן והוא החל למרוח לי משחה על כל הגוף. לפני שנשכבתי הרמתי את השמלה והראיתי לו את הפריחה על הישבן. פתאום הרגשתי שהוא מושך לי את התחתונים למטה ונשארתי ללא בגדים. לא אמרתי כלום, כי אצלנו מה שהרופא אומר-עושים, אז חשבתי שככה זה גם בישראל ולא אמרתי כלום."

"פתאום הוא ביקש ממני להתהפך. הסתובבתי ותוך כדי כיסיתי עם הידיים את החזה והמפשעה. הוא אמר לי: 'אין לך מה להתבייש, את ילדה יפה'. הוא מרח לי משחה על כל הגוף, כשהיד שלו מכוסה בכפפה והמשיך להגיד לי שאין לי מה להתבייש ושאני ילדה יפה. הוא ביצע בי מעשה מגונה וחשבתי שאני מדמיינת."

"אני לא רוצה שילדה ישראלית תעבור חוויה דומה". התיירת
"אני לא רוצה שילדה ישראלית תעבור חוויה דומה". התיירת (צילום: הילה מלמד)

"הוא התחיל לעסות אותי מהרגליים למטה ועלה למעלה. הידיים שלו טיפסו למעלה בין הרגליים ושוב הוא ביצע בי מעשה מגונה. הוא נגע בכל מקום בגוף. נכנסתי ללחץ והתאבנתי והגוף התקשה. הוא צעק עלי שארגע. הוא רצה שאפשק את רגליי ולא הסכמתי, אז הוא הזיז לי את הרגליים ופישק אותן לאט לאט".

"מאחורי התלונה עומדים עובדים שמסוכסכים איתו"

החשוד מיוצג על ידי עו"ד ששון בר-עוז, שמסר ל"הד הקריות": "בית המשפט החליט לשחרר את החשוד למעצר בית לשלושה ימים ואסר עליו להגיע למקום העבודה למשך 15 ימים. האיסור נובע מטעמים חקירתיים, לא משום שיש ראיות נגדו."

"מתוך ההחלטה עולה, שהבסיס לחשד רחוק מלהיות רציני. שאם לא כן, מעצרו היה בוודאי מוארך. ישנן אמירות בהחלטה שמצביעות על כך, שישנם קשיים ראייתיים בנוגע לאירוע. לי יש את הרושם שגורמים מסוימים שקשורים למקום העבודה שלו מעורבים בדרך זו או אחרת ביוזמה להגשת התלונה, עקב סכסוכים שיש לחשוד עם עובדים אחרים".

 הכתבה המורחבת ועדותה המלאה של התיירת יתפרסמו מחר (7.9.12) ב- "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות