fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בי"ס לוינסון קרית ים נכלל ברשימת בתי הספר הערכיים בישראל

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

בית הספר התיכון הדתי ממלכתי לוינסון קריית ים נבחר השנה פעם נוספת, בידי משרד החינוך כאחד מ-285 בתי הספר התיכוניים המצטיינים במדינה בגין הישגים ערכיים חברתיים ולימודיים בשנת תשע"ז.

בית הספר לוינסון נכלל ברשימה מכובדת זו בפעם שניה ברציפות  והוא למעשה בית הספר היחיד בקריות שנבחר להיות חלק מהרשימה הארצית (פרט לתיכון קריית חיים השייך לחיפה). בעקבות ההישג יזכו עתה עובדי ההוראה בבית הספר בתגמול כספי בגובה של 4,142 שקלים במשכורתם.

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
"מרכז חינוך מוביל בערכים ובהישגים". אבן צור (צילום: דורון גולן)

ראש העירייה, דוד אבן צור, ברך השבוע את סגל בית הספר בראשותו של המנהל, שלומי קפח, ואמר כי אין ספק שבית הספר לוינסון הוא מרכז חינוך מוביל בערכים ובהישגים מעוררי השראה המהווה דוגמה לכל מערכת החינוך בעיר ובקריות.

אבן צור ציין כי אך טבעית היא העובדה שבית הספר נכלל ברשימה והזכיר כי רק לפני מספר שבועות זכו תלמידי בית הספר בפרס חשוב לא פחות מטעם משרד הרווחה בעקבות יוזמה מרגשת של תלמידים למען דיירי בית קסלר בקריית חיים הסובלים מנכיות שונות והם בעלי צרכים מיוחדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות