fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהרדיו לפוליטיקה

ראש מטה צעירים של רשימת "יהב", יובל קאופמן, שובץ במקום השישי ברשימתו של ראש העיר יונה יהב למועצת העיר
יובל קאופמן
יובל קאופמן (צילום: אדיר בצילום)
יובל קאופמן
יובל קאופמן (צילום: אדיר בצילום)

יובל קאופמן ראש מטה צעירים ברשימתו של ראש עיריית חיפה יונה יהב, שובץ במקום השישי ברשימתו של ראש העיר יונה יהב למועצת העיר. לדברי יהב, בהצבת צעיר חיפאי במקום ריאלי ברשימתו ישנה אמירה חזקה על כוונתו להמשיך לשים דגש על נושאים המעסיקים את הצעירים, כסוגיית התעסוקה והדיור וכמובן עידוד מקומות בילוי ופעילות חברה וספורט.

קאופמן (יובי), בן 33, נולד בשכונת שפרינצק, גדל בחיפה והוא מתגורר ופועל בה. הוא מכיר היטב את שכונות העיר, את בעיותיהן המרכזיות והן את המובילים החברתיים בכל אחת מהן. קאופמן סיים את לימודיו בבית הספר עירוני א' בקרית אליעזר ושרת בצבא כמש"ק נפגעים בקצין העיר חיפה. הוא בעל תואר ראשון בשירותי אנוש ממכללת יזרעאל, וזכה בתואר הצטיינות על תרומה לקהילה.

קאופמן מוכר ואהוד בקרב מרבית צעירי חיפה, מאחר וב-16 השנים האחרונות היה אחת מדמויות המפתח שהובילו את חיי הלילה, התרבות והבילויים בעיר. ניהל בעבר את מועדוני הפאצ'וס והחורבה בעיר התחתית ואת פאב הלוינסקי בציר מוריה. לפיכך, אין מעורה או מצוי ממנו בחיי הלילה של חיפה. בחמש השנים האחרונות שילב בעשייתו גם את תחום התקשורת ולקח חלק בניהול ההפקה ב"רדיו חיפה" כמו כן, הוא בעל עסק פרטי ליחסי ציבור והפקת אירועי תרבות.

למרות עיסוקיו הרבים בתחום הבילוי והפנאי, הקפיד קאופמן לשלב בעשייתו גם פעילות וולונטארית למען הקהילה, בין השאר פעל בהתנדבות בהוסטלים לנערות במצוקה, באק"ים ובסיוע לנפגעי נפש.

"אני חי, נושם ופועל בחיפה בכל תחומי התרבות והפנאי, מכיר את צורכי דור ההווה והעתיד שיקבע את עתידה של חיפה", אמר קאופמן השבוע. "אני נרגש מהאמון שנותן בי ראש העיר ומהצעתו לכלול אותי ברשימתו. אני בטוח שלא אאכזב אותו וכי אהיה הקול של צעירי חיפה במועצת העיר. אני מתכון לפעול למען הצעירים בעיר בכל תחומי החיים, ואסייע לראש העיר בפתרון בעיות בשכונות כמו שפרינצק, קריית אליעזר, נווה דוד ובת גלים".

יונה יהב מסר בתגובה: "יובי הוא חיזוק משמעותי ביותר הן לרשימת 'יהב' והן למועצת העיר חיפה. אני מכיר אותו שנים רבות, את נועם הליכותיו, מרצו, צניעותו וכושרו המקצועי. אך למעלה מכול, אני מכיר את הלהט והכוונה האמתית המובילים אותו בכל תחום בו הוא עוסק. כל אלה, הם שהביאו אותי להחלטה לשבץ אותו ברשימתי במקום גבוה. אין בי ספק שהקשרים שיובי פיתח עם השנים והאהבה הרבה שיש אליו בקרב כל המגזרים, תעזור לנו להמשיך את פעילותנו למען תושבי העיר ובמיוחד בקרב הצעירים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות