fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בונים ומשפצים גני ילדים

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)

עיריית קריית ביאליק מסיימת בימים אלו את הקמתו של גן ילדים חדש ברחוב הנרייטה סאלד, בסמוך לבית הספר ביאליק. ילדי גן ״דובדבן״ יעברו בימים הקרובים למבנה הגן החדש וייהנו מסביבות למידה חדשות, שטחי משחק ופעילות, חצר משחקים מאובזרת במיטב המתקנים ומזמנת למשחק והנאה.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי:" גם במהלך שנת הלימודים פועלת עיריית קריית ביאליק לשיפוץ ושדרוג כיתות הלימוד וגני הילדים. אנו נמשיך לעשות למען הנאתם ובטיחותם של ילדי העיר. מדי שנה אנו מקימים גני ילדים חדשים, הדבר שמצביע על מספר ההולך וגודל של משפחות צעירות הבוחרות בקריית ביאליק להקים את ביתם, כי הם מחפשים חינוך טוב ואיכותי לילדיהם".

אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)
חינוך טוב ואיכותי. אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)

במסגרת תוכנית העבודה של עיריית קריית מוצקין לשנת 2018 גני ילדים רבים יעברו מתיחת פנים. השיפוצים יכללו את חדרי השירותים, מרחבים בגן, רכישת ציוד, הצללות ועוד. השבוע הסתיימו העבודות לשיפוץ גן הילדים בוקסר שברחוב קק"ל וגן הילדים רחל המשוררת שברחוב הרב קוק.

בגן בוקסר הותקן ריצוף חדש ובוצעה סגירת מרפסת. בגן רחל המשוררת הותקן ריצוף חדש והוחלפה התקרה הישנה בתקרה אקוסטית. ראש העירייה, חיים צורי: "רווחתם של ילדי הגנים, המהווים את הבסיס לדור העתיד, חשובה לעין ערוך. העירייה משקיעה, ותמשיך להשקיע בתשתיות, בחזות המבנים, בבטיחות ובהצטיידות חדשנית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות