fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהשקעה של 5.5 מיליון שקלים, נפתחה המרפאה המחודשת

מרפאת הרמן המיתולוגית של כללית בקרית מוצקין עבר שיפוץ ושדרוג נרחבים. בית המרקחת הורחב ונוספו בו עמדות שירות רוקחים והמתחם כולו הונגש לבעלי מוגבלויות
מרפאת הרמן המחודשת. צילום: דוד חורש
מרפאת הרמן המחודשת. צילום: דוד חורש

יותר מ-13 אלף מבוטחי כללית, המטופלים במרפאת הרמן בקרית מוצקין, נהנים מעתה משירות משופר לאחר שהמרפאה שלהם, שהוקמה באמצע המאה שעברה, עברה שיפוץ מקיף והותאמה לתנאים הנדרשים בעידן החדש. במהלך השיפוץ, שארך כשנתיים, ניתן השירות במתקן חלופי בנווה גנים על ידי אותו צוות מטפל של כללית.

בשיפוץ המרפאה, שמשתרעת על פני כ-1200 מ"ר, השקיעה כללית כ-5.5 מיליון שקלים. במסגרת השינויים שנערכו במקום, הוקם אגף נפרד ומורחב למחלקת ילדים. צוות מחלקת הילדים כולל שני מומחים ברפואת משפחה והתחדש עם הצטרפותה של ד"ר קרן כהן שמחליפה את ד"ר וילנסקי רופאת הילדים המיתולוגית, שיצאה לגמלאות.

מרפאת הרמן המחודשת. צילום: דוד חורש
מרפאת הרמן המחודשת. צילום: דוד חורש

בית המרקחת הורחב ונוספו בו עמדות שירות רוקחים, כך שכיום הוא פועל בהיקף של שבע עמדות ומהווה בית מרקחת מרכזי באזור. בתכנונו הושקעה חשיבה רבה המייעלת את השירות ומקצרת את משכי ההמתנה וכן ניתנה התייחסות לשמירה על פרטיותם של מקבלי השירות. שעות הפעילות בבית המרקחת הורחבו באופן משמעותי והוא פועל ברב ימות השבוע ברציפות עד השעה 21:00. דגש רב הושם על מתן שירות מונגש ומותאם לבעלי מוגבלויות, כולל הקמת חדרי שירותים לנכים בכל קומה, גישה נוחה למתניידים בכיסאות גלגלים ולעגלות ועמדות מותאמות לנכים בבית המרקחת.

הטיפול במרפאה ניתן על ידי 25 אנשי צוות, בניהולו של ד"ר מרדכי אלפרין. חדרי הרופאים ורחבות ההמתנה שודרגו, הוכנו שלוש יחידות טיפול הניתן על ידי צוות הסיעוד, כולל מיטות השהייה. צוות האחיות מבצע בימים א'-ה' בדיקות דם. בנוסף, הוכנה תשתית להרחבה בעתיד של השירות הניתן במרפאה, כאשר בשלב ראשון החלה לקבל במקום דיאטנית קלינית, שמעניקה ייעוץ במרפאה, בקשר רציף עם הצוות המטפל. בהמשך, יצטרפו רופאים יועצים נוספים. כמו כן, הוכן חדר לעריכת מפגשי הדרכה קבוצתיים למטופלים במסגרת יוזמות לקידום בריאות וסדנאות גמילה שנערכות במרפאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות