fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך שורבב שמו של נתן זהבי לבחירות בקרית מוצקין

פוסט מזויף שכביכול נכתב על ידי נתן זהבי ותוקף את חיים צורי מופץ ברשתות החברתיות. מטעמו של זהבי נמסר, כי אין לו מושג מי עומד מאחורי הפוסט המזויף
נתן זהבי צילום: מאת halitl - Flickr, CC BY 2.0, ויקישיתוף
נתן זהבי צילום: מאת halitl - Flickr, CC BY 2.0, ויקישיתוף

מיום שלישי בלילה מופץ בקבוצות ווטסאפ ובדפי פייסבוק פוסט כאילו מטעמו של העיתונאי נתן זהבי, שבו הוא תוקף את ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי ומאשים אותו בין היתר בהפעלת דף פייסבוק מזויף להפצת שקרים  נגד אחד המתמודדים לראשות העירייה. מטעמו של זהבי נמסר, כי אין לו מושג מי עומד מאחורי הפוסט המזויף.

היום, חמישי בבוקר, פנו אנשיו של צורי לרדיו 103, שבו זהבי משדר את תוכניתו "זהבי עצבני", על מנת ללבן את פשר העניין. בתוך זמן קצר הגיעה תגובת רדיו 103 שמכחישה כל קשר של הרדיו או של זהבי לפוסט שהופץ נגד צורי. "בהמשך לשיחתנו הטלפונית מהבוקר, יום חמישי, 11 באוקטובר 2018, אבקש לשוב ולהבהיר כי דף הפייסבוק הפועל בכתובת: https://www.facebook.com/nzahavifans/ אינו דף, אשר נפתח על ידי רדיו ללא הפסקה ו/או על ידי מר נתן זהבי. דף זה אף אינו מנוהל או מופעל על ידי מי מהנ"ל ולנ"ל אין כל קשר אליו. למעשה, עד לפנייתך, התחנה כלל לא הייתה מודעת לקיומו של דף זה".

צורי עצמו מסר: "בקמפיין הבחירות הזה נחצו קווים אדומים, שמעולם לא נראו קודם לכן בבחירות קודמות. אנשים מזייפים אתרים, מזייפים דפי פייסבוק, מזייפים סקרים ומנסים להטעות את הציבור בכל מחיר, אבל אני בטוח שציבור התושבים בקרית מוצקין יודע מה הכי טוב בשבילו והתושבים יוכיחו את זה בקלפי".

צורי הודיע כי הוא שוקל את המשך צעדיו המשפטיים בעקבות הפצת הפוסט המזויף.

נתן זהבי צילום: מאת halitl - Flickr, CC BY 2.0, ויקישיתוף
נתן זהבי צילום: מאת halitl – Flickr, CC BY 2.0, ויקישיתוף

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות