fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איומים על חייו של יוסי פדידה, יו"ר ועדת הביקורת בקרית מוצקין

יוסי פדידה. צילום: דורון גולן
יוסי פדידה. צילום: דורון גולן

יו"ר סיעת בר-לביקורת ואיכות שלטון בקרית מוצקין, חבר מועצת העיר, יוסי פדידה, מציע להקים ועדה ייחודית במינה שתפקח בשקיפות על פעולות הרשות המקומית ותדווח לתושבים על הנעשה בעירייה. פדידה מציע במקביל להקים "קו חם" שיוקדש לחשיפת שחיתויות ברשויות המקומיות שבאמצעותו יוכלו עובדי הרשויות המקומיות לדווח על ליקויים ושחיתויות.

פדידה, שמתמודד למועצת העיר, שימש בקדנציה האחרונה כיו"ר האופוזיציה העירונית וכיו"ר ועדת הביקורת ובמסגרת זו התעמת לעיתים קרובות עם ראש העירייה, חיים צורי. עם זאת, על אף העימותים ביניהם, מצהיר פדידה כי הוא תומך בצורי לראשות העירייה. כמספר 2 בסיעת בר נמצא תא"ל (מיל') מאיר חן, מי שהיה מפקד משטרה צבאית והקים את הרשות הלאומית לתחבורה ציבורית. חן מוכר כאיש עשייה וכמי שהפעיל מערכות צבאיות וציבוריות בהיקף של מיליארדי שקלים.

יוסי פדידה. צילום: דורון גולן
יוסי פדידה. צילום: דורון גולן

לדברי פדידה, הוועדה שהוא מציע להקים תהיה ייחודית מסוגה והוא מתכוון להעלות זאת על סדר יומה של מועצת העיר מיד לאחר הבחירות. "וועדה כזו תאומץ על ידי שאר הרשויות המקומיות בארץ" טוען פדידה "והיא תעניק שקט לתושבים שידעו בדיוק מה הרשות המקומית עושה בכספי המיסים". בנוגע להצעתו להקים "קו חם" לחשיפת שחיתויות ברשויות המקומיות, אומר פדידה כי מדובר ברעיון שיופעל על ידי רשויות מקומיות נוספות. פדידה אומר כי נושא נוסף שהוא יעלה על סדר יומה של מועצת העיר הינו ביטול תאגיד המים. דבר זה לדבריו, יביא לחיסכון של כאלפיים שקלים בממוצע לשנה לכל משפחה.

במסגרת הביקורות שערך פדידה לאחרונה עולה כי נמצאו כמה מקרים שבהם בעלי עסקים  פרטיים השתלטו על שטחים ציבוריים בעיר וכמו כן התגלו כמה מקרים שבהם קבלנים ניסו לקבל זכויות חריגות על קרקעות מעבר למה שמותר בחוק. "אנחנו מנסים לעשות סדר בנושא עם מבקר העירייה" אומר פדידה. מתברר כי פעולותיו האחרונות של פדידה "העירו" גורמים שונים שאיימו לפגוע בו ותלונה בנושא הוגשה במשטרה.פדידה אישר ל"הד הקריות" את הפרטים והוסיף כי כבר היו מקרים דומים בעבר שבהם ניסו להניא אותו מלבדוק ליקויים שונים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות