fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילדים גדלו – כך תבחרו להם מיטת נוער

מיטת ילדים רגילה מתאימה רק עד גיל ההתבגרות ובו כבר אין ברירה אלא לעבור לפתרונות שינה אורטופדיים, איכותיים ומעוצבים יותר. הנה המדריך שיסביר לכם איך עושים זאת בצורה נכונה ובלי לחרוג מהתקציב

המשטח שעליו ישנים הילדים קובע יותר מכל דבר אחר את איכות החיים שלהם. הוא אחראי להעניק להם תמיכה, לפזר את משקל הגוף ולמנוע עומס על עמוד השדרה. בגילאי ינקות יש למזרן תפקיד באוורור גוף התינוק ובמניעת מצבים של חנק. לאחר מכן מתפקדת המיטה כמשטח שבו משתמשים ילדים כדי לשחק, לנוח וכמובן לישון. עם זאת, בגילאי ההתבגרות כבר לא ניתן להסתפק במיטה הרגילה ויש צורך לעבור למיטות נוער.

הצורך ברכישת מיטות נוער מבוססת על מספר הנחות יסוד. ראשית, גיל ההתבגרות קריטי להתפתחות מערכת השלד והשרירים של הילד. בגיל הזה הוא חייב לקבל תמיכה מלאה לכל חלקי הגוף כי אחרת הוא עלול לסבול מכאבי גב חמורים. שנית, בנים ובנות בגיל ההתבגרות מבלים חלק ניכר מיום בחדר. הם זקוקים לפרטיות ומשתמשים במיטה כאשר הם מארחים חברים. מכאן שהמיטה צריכה להיות לא רק בריאה ואורטופדית, אלא גם מעוצבת ונגישה.

טיפים לבחירת מיטות נוער

יש כמה טיפים שבהם רצוי להיעזר על מנת לבחור מיטת נוער. קודם כל, צריך לוודא שהעלייה והירידה מהמיטה בטוחים עבור הילד, בעיקר אם מחליטים לקנות אותה בגיל צעיר כמו 10-12 ולהשתמש בה גם בעתיד. יש לקחת בחשבון שהמיטה כאמור משמשת למשחק, קריאה, צפייה בטלוויזיה וכדומה ולכן חשוב להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות.

מיטות נוער חייבות להיות חזקות ועמידות ועדיף שיהיה בהן הרבה מרחב לפעילות. יש לבדוק מה ההיצע הקיים בשוק לפני קבלת ההחלטה ולהגיע יחד עם הילד לאולמות התצוגה. רצוי לערב את הילד בהשוואה בין הדגמים הקיימים, כי בסופו של דבר מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת עם השלכות רבות.

איזה דגמים יכולים להתאים כמיטת נוער?

הורים שמבינים את החשיבות של מיטות נוער עבור הילדים יכולים להתקדם לשלב הבא ולבחור אותם מבין הדגמים הקיימים. למזלם של ההורים, קיימים דגמים שעונים על כל הצרכים ונמכרים כמקשה אחת במחיר הגיוני. ספת נוער רדיסון טיימס מבית גוד נייט למשל מגיעה עם מערכת תמיכה בריאותית, מערכת קפיצי דיגיטל 2000 ואפשרות לשכבת ריפוד ויסקו ג'ל לנוחות מרבית. במקביל, יש בה אפשרות להוספת מנגנון העלאה והורדה פנאומטי או חשמלי ואופציה לארגז מצעים.

לעומת זאת, מיטת רדיסון פיצ' מצטיינת בעיצוב וקשה להתעלם מהנוכחות שלה בחדרי הילדים והנוער. גם היא מגיעה עם מערכת תמיכה בריאותית וקפיצי דיגיטל, אפשר להשיג אותה בגודל סטנדרטי או רחב יותר והיא נמכרת במחיר מבצע אטרקטיבי. זו מיטה שמתאימה לבנים ובנות ודגם אידיאלי לבני נוער.

הילדים גדלו - כך תבחרו להם מיטת נוער

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות