fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירועי הקיץ בירושלים

התקופה הקרובה בירושלים עומדת להיות עמוסה באירועים ויש לפחות כמה שאסור לפספס: החל מצביקה פיק ועד בלבה בתיאטרון בובות – קבלו את המדריך המלא

ירושלים היא לא רק עיר הבירה של ישראל אלא גם מוקד עלייה לרגל עבור תיירים מכל רחבי העולם. היא כידוע קדושה לשלושת הדתות המונותאיסטיות, מציעה שילוב נהדר בין אתרי מורשת ותרבות ויש בה אווירה שאי אפשר למצוא באף מקום אחר. יתרה על כך, גם ישראלים שלא גרים בעיר נהנים להגיע אליה לעיתים קרובות כדי לקחת חלק בחוויה. בתקופה הקרובה למשל יופיעו בירושלים אמנים מעולים ויש לפחות כמה אירועים ששווה לשים לב אליהם.

אם חשקה נפשכם בהופעה בירושלים, צביקה פיק יופיע בזאפה ירושלים בתאריך 27.7 בשעה 22:00. המופע יוקדש לשירים של פיק מכל התקופות ומטבע הדברים הוא יכלול להיטים אדירים כמו "מרי לו" ועוד. מי שמעדיף סגנון מוזיקלי אחר ישמח לשמוע על הופעה של התיאטרון השחור מפראג בתאריך 17 באוגוסט בתיאטרון ירושלים, או לשריין כבר עכשיו כרטיסים לפסטיבל "חוצות היוצר" שיחל ב-7 באוגוסט וייערך עד ה-19 לאוגוסט.

פסטיבל קולנוע, תערוכת צילומים ותיאטרון בובות

כמובן שלא רק הופעות בירושלים יחממו את הקיץ הקרוב עבור תושבי האזור והמבקרים. גולת הכותרת של הקיץ היא פסטיבל הקולנוע שנערך בין ה-13 ליולי ל-23 ליולי בסינמטק ירושלים ובו חגיגה קולנועית לכל המשפחה. בנוסף, כחלק מהפסטיבל צפוי להתקיים בית קולנוע נודד עם ציוד הקרנה שמסייר בשכונות העיר ומאפשר לקהל הרחב לצפות בסרטים ללא תשלום.

תערוכה מעניינת אחרת של הקיץ הקרוב נקראת "אתגר הצילום הבינלאומי". התערוכה התחילה בתאריך 6 ביוני ותמשיך עד ה-6 באוגוסט בגבעת התחמושת. הפעם יציין האירוע 50 שנה למלחמת ששת הימים וצלמים מכל רחבי העולם מראים בה תמונות וצילומים בנושאים שקשורים לכך.

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות ייערך השנה בירושלים בפעם ה-26. הוא מופק על ידי תיאטרון הקרון ויוצג ברחבי ירושלים בתאריכים 6 באוגוסט עד 10 באוגוסט, עם דגש על פרויקט אמנותי רב תחומי שבו לקחו חלק מעל 20 אמנים ישראלים.

שלושה שבועות מרוכזים של פסטיבלים

בתאריכים 23 באוגוסט עד 15 בספטמבר תציין ירושלים את "עונת התרבות". זהו למעשה פסטיבל שנקרא מקודשת ובו מוצגים אירועים שונים בתחומים שקשורים למוזיקה, אמנות, פרפורמנס ומיצג. הפסטיבל כולל אירועים בחינם לצד אירועים בתשלום והוא מתאים לכל המשפחה. בין האמנים הבולטים שיופיעו השנה ניתן לציין את שי צברי, דיקלה, לונא אבו נאסר ומוחמד מוגרבי.

לסיכום, התקופה הקרובה עומדת להיות מסקרנת מאוד בירושלים והקיץ באזור צפוי להיות עמוס באירועים. כדאי לעקוב אחר עדכונים של העירייה לגבי האירועים השונים ולבחור בקפידה את המופעים המתאימים. אפשר לרכוש מראש כרטיסים לחלק מהמקומות או לברר אחר הטבות, מבצעים וכרטיסים בהנחות דרך אתרי האינטרנט השונים.

אירועי הקיץ בירושלים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות