fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך להתאפר לאירוע ערב בימי הקיץ?

הקיץ מביא איתו לא רק חום, לחות ויתושים אלא גם המון אירועי ערב בכל רחבי הארץ. אז איך מתאפרים לאירועים כאלה בלי שהמייק אפ יימרח כבר במהלך קבלת הפנים? הנה כל הטיפים ששווה לך להכיר

איפור ערב תמיד מציב קשיים בפני נשים שרוצות להיראות במיטבן, אך אין ספק שהוא הופך להיות הרבה יותר מסובך ומורכב בקיץ. זו התקופה שבה אנחנו מוזמנים לאירועים בכל רחבי הארץ וצריכים לדעת כיצד להתמודד עם חום ולחות. אם מוסיפים למשוואה את היתושים בקרבת הים התיכון מבינים שמדובר במשימה שדורשת היערכות מוקדמת.

נשים רבות שאוהבות לאפר ולהתאפר גם לומדות באופן מקצועי ונרשמות לקורסי איפור בהם הן לומדות את כל היסודות, אך מי שלא, יכולה לקבל את הטיפים החשובים כאן.

איפור ערב מתחיל בבוקר

קודם כל, איפור ערב נכון מתחיל בכלל בבוקר. חשוב להשתמש כל הזמן בקרם הגנה או בתכשירי איפור שכוללים אותו כדי לדאוג לעור. יש לוודא שלא מדובר בתכשירי איפור שמנוניים ולהחליף את מה שכבר יש במלתחה במידה והוא אינו מתאים לקיץ. טיפ נוסף בהקשר הזה הוא למרוח קרם לחות מדי בוקר וערב וכך לשמור על עור רענן, רך ולא יבש.

המייק אפ שמתאים לימי הקיץ הוא זה שכולל מקדם הגנה. זה מייק אפ שיכול לשמש אותך גם בבוקר וגם בערב ואפילו באירועים חשובים כמו חתונה של החברה הטובה ביותר. מייק אפ עם מקדם הגנה גם לא אמור להגביל אותך מבחינת גוון העור, כי הוא מתאים לבעלות עור כהה ובהיר כאחד. הדבר החשוב הוא למרוח את המייק אפ בעדינות ולא לשכוח להביא בתיק את ערכת האיפור כדי לבצע תיקונים בזמן אמת.

שלבים באיפור ערב לקראת האירוע

יש לשמור על השלבים הנכונים באיפור ולא לדלג על אף אחד מהם. ראשית, יש למרוח מעט מייק אפ על בית החזה ולזכור שהגוון הוא זה שאמור ליצור מראה אחיד בין הפנים לגוף. במידה ולאורך הקיץ ביקרת הרבה בים ולכן גוון העור הפך להיות שזוף, מומלץ להעלות את צבע המייק אפ בטון אחד או להוריד בטון אחד כדי להשיג את האחידות המבוקשת.

מלבד אזור החזה צריך למרוח את המייק אפ במצח, בעפעפיים, בלחיים, באף ובסנטר. המריחה מתבצעת כלפי מטה עם כיוון צמיחת השיער ורצוי למרוח מעט על הצוואר כדי לחבר בין הפנים לגוף ולטשטש סימני מריחה מיותרים.

בשלב הבא מקבעים את הבסיס בעזרת פודרה שקופה או בצבע עור וממשיכים להצללות. כדאי להשתמש בהצללות עדינות על מנת להחזיר קצת חיות וצבע ולפנים, להבליט את עצמות הלחיים ולהשיג מראה רענן גם באירועי ערב ארוכים ומתישים. לאחר מכן מורחים קצת סומק עדין בלחיים ומסיימים עם איפור עיניים, עיצוב גבות וליפסטיק. הגוונים עצמם כבר תלויים בטעם האישי ובהעדפות.

איך להתאפר לאירוע ערב בימי הקיץ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות