fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה בישלה ג'קי ממאסטר שף?

שלושת הפינליסטים של מאסטר שף: תום פרנץ, ג'קי אזולאי וסלמה פיומי, התארחו באקדמיה הקולינרית של לגעת באוכל והעבירו סדנת בישול
ג'קי אזולאי (צילום: עדי שוורץ)

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין התכנית מאסטר שף של קשת והאקדמיה הקולינרית של הרשת 'לגעת באוכל', במסגרתו יתקיימו סדנאות בישול ואפייה המשלבות את מיטב המתכונים של מתמודדי מאסטר שף בעונה הנוכחית ובעונות הקודמות. כמו כן, משתתפי הסדנאות יאותגרו במשימות ייחודיות בדומה לאלו המוצגות למתמודדים בתוכנית.

הפיינליסטים של מאסטר שף (צילום: עדי שוורץ)

ביום חמישי האחרון התקיימה בלגעת באוכל הסדנא הראשונה בהשתתפות שלושת הפינליסטים של העונה: תום פרנץ, ג'קי אזולאי וסלמה פיומי. הפיינליסטים הגיעו להעביר סדנא חד פעמית ל- 20 מאושרים שנבחרו על ידי קשת ולגעת באוכל.

ג'קי אזולאי (צילום: עדי שוורץ)

בין המתכונים הרבים ממאסטר שף שנבחרו ללמד בסדנאות:  דגים ברוטב עגבניות של סמדי בומבה במסגרת סדנת 'לילות פנטזיה', מהמטבח המרוקאי. מתכון לפסטה וכדורי בשר ברוטב עגבניות של אביבה פיבקו במסגרת סדנת "לה קוצ'ינה" איטליאנה, מטבח איטלקי כפרי. קציצות ההפתעה של אבי לוי, זוכה מאסטר שף עונה שנייה, בסדנה "מדריך הבשר המושלם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות