fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כשפוליטיקה ואופנה נפגשים

היום השני של כנס עומר לעסקים היה מלא בסטיילינג, ריקודים ואקטואליה מרתקת. נציג בנק לאומי דיבר על כלים מינהליים שכדאי לכל בעל עסק לדעת עליהם, הסטייליסטית דורין אטיאס נתנה טיפים, העבירה ביקורת אבל חטפה גם היא, הפרשן הפוליטי רביב דרוקר ריתק את הקהל ואיזו מסיבה היתה בלילה
נעלי בית פרוותיות? סטיילינג עם דורין אטיאס
נעלי בית פרוותיות? סטיילינג עם דורין אטיאס

בוקר יום שישי הוקדש לחלק העיוני של הכנס. פתח אותו מו"ל עומר תקשורת, שלמה לונדון, שהציג את עיתוני הרשת בשרון ובכל אזור הצפון ודיבר על החובה של כל בעל עסק לשלב בין מדיית הפרינט, המדיה הדיגיטלית ואתר האינטרנט ועל התועלת שבשילוב הזה עבור לקוחות העיתונים. לונדון אף ציין את ההזדמנות לדבר על צמיחת המשק בעקבות ירידת מחיר הנפט. לדבריו, תום עידן הנפט הוא הזדמנות לעידן חדש של חדשנות, יצירתיות ושיפור מצבה של ישראל בעיני העולם.

הנהלת החברה הוצגה בפני כל משתתפי הכנס וקצרה תשואות על ארגון הכנס. אייל לוי, מנהל מרחב גליל של בנק לאומי, נותן החסות לכנס זו השנה השישית ברציפות, דיבר על הכלים הניהוליים שעל בעל עסק להיעזר בהם ועל ההדדיות במערכת יחסי בנקאי- לקוח. לוי הציג כמה אלמנטים מהעידן הדיגיטלי בבנק. בהמשך עלה לבמה מארק זארוק, מומחה לפיתוח כלים של שיתופי פעולה בחברה ובמשפחה, שהתגלה כאיש משעשע במיוחד. לשיטתו של זרוק, בעסקים כמו במשפחה, הטמעת תרבות של חוויית לקוח ושותפות פנים וחוץ הן תנאי ראשון להצלחה.

 

שיתופי פעולה בחברה ובמשפחה. מארק זארוק
שיתופי פעולה בחברה ובמשפחה. מארק זארוק

ואיך אפשר בלי פוליטיקה חודשיים לפני בחירות? את המשבצת הפוליטית של כנס העסקים מילאה ההרצאה המרתקת של רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי של ערוץ 1. דרוקר פתח את דבריו בהצהרה: "אל תשאלו אותי מי יהיה ראש הממשלה, כי אין לי מושג". הוא דיבר על סקרי בחירות ועל דמויות פוליטיות, הסביר איך אפשר מדפדוף בעיתון של המדינה להבין במי העיתון תומך יותר ובמי פחות, סיפר על מאחורי הקלעים שבהכנת תחקירים והשיב בסבלנות רבה לשאלות הקהל.

אז מי יהיה ראש הממשלה? רביב דרוקר
אז מי יהיה ראש הממשלה? רביב דרוקר

"אני לא כזו מכשפה כמו שאתן חושבות", פתחה הסטייליסטית דורין אטיאס את הרצאתה. אטיאס, המוכרת כשוטרת האופנה הנשכנית מהתוכנית של גיא פינס, התגלתה דווקא כחביבה. היא פרשה את משנתה בכל מה שקשור ללבוש, תכשיטים ואקססוריז, הביאה דוגמאות של "עשו ואל תעשו" ואף העלתה כמה נשים אל הבמה ונתנה להם טיפים לשדרוג ההופעה. מפגש מעניין נרשם כשאטיאס הזמינה לבמה את יבואנית האופנה מירי בן שושן והחמיאה לה על הופעתה. אבל בן שושן, כמו בן שושן, לא יכלה להתאפק והעירה לאטיאס על נעלי הספורט שנעלה. אטיאס הסכימה שזה באמת לא שיא הסטייל ושלפה מהתיק נעלי עקב. כמובן שהיה לאטיאס מה להגיד כשהבחינה שמישהי בקהל נועלת נעלי בית פרוותיות. למישהי אחרת היא העירה על יותר מדי קרעים בג'ינס.

נעלי בית פרוותיות? סטיילינג עם דורין אטיאס
נעלי בית פרוותיות? סטיילינג עם דורין אטיאס

אפילו חובבי המסיבות הגדולים ביותר, לא הפסיקו לפרגן לאם כל המסיבות של כנס עומר לעסקים שנערכה בשישי בערב. אז מה היה לנו שם, או ליתר דיוק, מה לא היה לנו שם, במתחם? טורי הכיסאות הארוכים פינו את מקומם לשולחנות גבוהים, בר אלכוהול באורך של 15 מטר, שנפתח באמצע האולם, סיפק שתייה חריפה לכל דורש, ופינות ישיבה רכות ונוחות פוזרו במקומות שונים בנוסף לכיסאות הבר הגבוהים.

 

 

 

רוקדים עד כלות
רוקדים עד כלות

על הבמה הענקית הכתיבה את הקצב להקת LIVE המצוינת, מסך הלדים הענק נתן הרגשה של מסיבת MTV, ורקדניות הדגימו איך מתנועעים נכון. הפתעה גדולה וססגונית הייתה בדמות בלונים מעוצבים, שנעשו בו במקום על ידי מומחה בתחום, שפיסל בלונים בשלל צורות, גדלים וצבעים. המסיבה נמשכה עד השעות הקטנות, כשאת הקצב הכתיב די ג'יי יואב שחם.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות