fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנס עומר לעסקים: היה אדיר

כ- 600 אורחי כנס עומר לעסקים השישי, לקוחות עיתוני רשת עומר תקשורת, גדשו בסוף השבוע שעבר את מלון ישרוטל ים המלח ונהנו משלושה ימים של ביזנס אנד פלז'ר: הרצאות מעשירות ומרתקות, מינגלינג, מופע בידור של אדיר מילר, סטיילינג עם דורין אטיאס ועוד. אז מה הפלא שכולם כבר מחכים לפעם הבאה? הנה מה שהיה ביום הראשון

ראשוני האורחים של כנס עומר לעסקים השישי החלו להגיע למלון ישרוטל ים המלח כבר בשעות הצהריים המוקדמות של יום חמישי שעבר. בר השתייה והמתוקים המשובחים, שחיכה להם בלובי המלון, רמז, אולי במעט, על מה שמצפה להם בשלושת הימים הבאים.

מה לשתות? תכף מתחילים את הכנס
מה לשתות? תכף מתחילים את הכנס
לקראת ההרצאות
בקלי קלות אני מגיע להילרי קלינטון

כנס עומר לעסקים, המתקיים זו השנה השישית ברציפות במלון ישרוטל ים המלח ומיועד ללקוחות רשת עומר תקשורת, הוא שילוב מנצח של ביזנס אנד פלז'ר: הרצאות מרתקות ומעשירות לצד מופעי בידור, בילויים, ספא מפנק וכל תענוגות המלון. השנה השתתפו בכנס כ-600 אורחים. התגובות שקיבלנו בסוף שלושה ימים גדושים של פעילות מעידות, מעל כל צל של ספק, שגם השנה הצליחו רמת ההשקעה בכל פרט ופרט והתוכן העשיר להפתיע את באי הכנס, אלה שלא מוותרים עליו ומגיעים מדי שנה ואלה שלהם זו הפעם הראשונה.

בשעה 16:30 של יום חמישי נפתח המפגש הראשון, אנשים פוגשים עסקים, עם יאיר שיינפלד. שיינפלד, מלווה חברות וארגונים בנושא שיווק וניהול, דיבר על נטוורקינג – רשת קשרים עסקיים ועל החשיבות שביצירת הקשרים האלה. הוא הסביר איך אפשר, באמצעות הקשרים הנכונים, להגיע אפילו לביל קלינטון וברק אובמה. לדברי שיינפלד, מומלץ מאוד להשתמש גם ברשת האינטרנט לצורך יצירת קשרים ומינופם, ותמיד, כדי להגיע לקשרים הנכונים יש לחפש את המקשרים.

עושים נטוורקינג סביב שולחנות עגולים
עושים נטוורקינג סביב שולחנות עגולים

אחרי מינגלינג בחמישי, פגישות היכרות ראשונות, מנוחה בחדרים וארוחת ערב עשירה, הגיע הזמן לעלות על מיטב המחלצות בדרך לקוקטייל הפתיחה החגיגי. במהירות הבזק, לובי המלון שינה את פניו, ואת הכורסאות החליפו שולחנות בר גבוהים. על הבמה הנעימה שלישיית כלי המיתר סווינג דה ג'יטאן עם ג'אז צועני משובח, לחימום העניינים.

 יוזמות עסקיות חשובות יוצאות לדרך דווקא באירועים פחות מחייבים
יוזמות עסקיות חשובות יוצאות לדרך דווקא באירועים פחות מחייבים
מינגלינג בקוקטייל כנס עומר לעסקים
מינגלינג בקוקטייל כנס עומר לעסקים

בהמשך עלתה לבמה רביעיית הבנות המצוינת מפתח סול. סביב השולחנות הגבוהים נרשמו מפגשים נוספים של בעלי עסקים שנהנו מאלכוהול איכותי שנמזג בשני ברים שהוצבו במיוחד לרגל הקוקטייל בנוסף לבר המלון. העיצוב והאווירה היוקרתית היוו תפאורה מצוינת ואפשרו לבעלי העסקים להתוודע האחד לשני.

צחוקים עם אדיר מילר
צחוקים עם אדיר מילר

אחרי הקוקטייל המחמם, הגיע זמן המופע של אדיר מילר במתחם הכנסים הענק והמעוצב, שהוקם במיוחד  ויכול להכיל את מאות המשתתפים. באולם לא נשאר כיסא אחד פנוי ובתוך זמן קצר נשמעו הדי הצחוקים למרחוק. המופע, כמו הסטטוס של מילר בחיים, נשוי פלוס שתי בנות ובן, מתאים לכל המשפחה. בתום המופע חיכתה לאורחים הפתעה: ערמונים חמים ופונץ' חם בניחוח קינמון. מי שלא התעייף מהיום העמוס גילה שהלילה עוד צעיר. על הבמה שני מוזיקאים מוכשרים, חנוך ואמן, עם שירים נוסטלגיים משנות ה-60, וכן, היו מי שעוד היה להם כוח לשיר ולרקוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות