fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשאוויוואייה עם יוסי סרור: ליניב מחכות 99 בתולות במספרה

בשביל להצליח במשימה יוסי סרור היה תולה את עצמו כמו ישו. ליניב הוא מארגן הפתעה ביג-טיים כשייצא מהבית. ולגילי מיילי עפו קצת זרעונים של שימפנזות מהמוח הקטן
יניב אויזרץ
יניב אויזרץ (צילומים: יריב פיין וגיא כושי)

תקשיבי לי, מה שהולך שם. מחנות תככים, רכילות, אני פשוט מזועזע. כשאני הייתי בתוכנית זה לא היה ככה ובאף תוכנית זה לא היה ככה. אני פשוט בהלם. אחד רוצה לאכול את השני.


 זו המראה של החברה הישראלית?
כן, זו המראה. יש הרבה אנשים שלא יודעים בעצמם איך הם מתנהגים או שהם חושבים שאיך שהם מתנהגים זה נורמלי ושככה צריך להתנהג. יש בבית קצת אלימות מילולית.

 קצת הרבה, לא? אפרופו, גילי מיילי?
אני מדבר עכשיו בשאוויוואיה. לגילי מיילי עפו לו קצת סיכות כאלה קטנות של שימפנזות. זרעונים. אני מקווה בשבילו שהן מהר מהר יתכווצו ויחזרו למוח הקטן שלו ושיתחיל להירגע. דרך אגב, אני מאוד רוצה שגילי מיילי יישאר.

 למה?

יניב אויזרץ
תהיה מי שאתה. יניב אויזרץ (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

גילי מיילי הוא דמות שיש מה ללמוד ממנה. יש הרבה אנשים בחוץ, שהם בדיוקמ כמוהו, גם הם לפעמים זורקים לבנאדם 'אתה לבן מדי', 'אתה שחום יותר', 'אתה לא הכי יפה בעולם'. יש אנשים שאוהבים להעיר לאחרים על מה שהם לא רואים על עצמם. זכותו של כל אדם שיכבדו אותו. אפשר לצחוק לפעמים. את יודעת, יש פה ושם צחוקים, אבל פה זה כבר לא צחוקים, זה לפגוע יתר על המידה, ויש אנשים בחוץ שגם מתנהגים ככה ביומיום, הם צריכים לראות את זה וללמוד מזה משהו על עצמם.

 ופוקאהונטס?
היא גם לא טלית שכולה תכלת. היא לא צדיקה. היא נחשית לא קלה. היא יושבת מתחת לשולחן בשקט, פתאום היא מוציאה את הראש שלה כמו שנחש קוברה מוציא את הראש מהחולות, מכיש וחוזר לחור. ככה היא. יוצאת, מכישה, והכל בשקט-בשקט. היא מתסיסה את כולם, עושה אש, בלגן, ואחר כך אומרת 'למה דיברו אלי ככה'. אם ניקח את כולם ונחבר אותם כמו בתוך סלט קומפוט, נראה שלכל אחד יש את השיגעון שלו.

אפרופו קומפוט. היית אוכל ביצי שור?
הייתי אוכל ביצי שור, הייתי אוכל ביצי בת יענה, הייתי אוכל ביצי דגים, הייתי עושה הכל~הכל בשביל להצליח במשימה ולהביא תקציב יתר על המידה. הייתי מוכן לקפוץ בנג'י מהגג, ואם צריך, כמו ישו הייתי תולה את עצמי.

כמה זמן היית מחזיק על העמוד?
אני מאמין שמונה שעות-תשע שעות. הייתי מצחיק את עצמי, מדבר עם עצמי, עושה בדיחות עם עצמי, הכל הייתי עושה בשביל התקציב, כי אני הייתי שם ואני יודע מה זה כשהתקציב הוא נמוך. זה עושה כיף כשאפשר להזמין מותרות. המשימה נותנת לך את האדרנלין. זה כיף. חבל שבבית הם לקחו את זה לצד אחר – למלחמות, לרכילות.

כמו בני הרכלנית. הולך פה, קונה שם, שוקל פה. הוא יכול לשבת כאן, לידי, לדבר עם מישהי ובאוזן השנייה לשמוע גם את השיחה שלי. הוא לא מפספס מילימטר של דיבור. הוא צריך לדעת הכל, אבל זה האופי שלו, זה בני האמיתי הוא פשוט כזה. זה לא משחק. כמה אפשר לשחק?

מה אתה אומר על הגילוי המסעיר של יניב? 
תשמעי, אני מת עליו. הוא ילד מאוד שנון. מאוד חכם. הוא יגיע רחוק. הוא יהיה בחמישייה. הוא מפתיע. אני מבטיח לו שכשהוא יוצא, מחכות לו אצלי במספרה 99 בתולות. אני מתחיל לחפש אותן כבר עכשיו בכל האזורים: בבני ברק, ברכסים. מכל המקומות אני אוסף לו את הבתולות, שרק יהיה מבסוט. אני בטוח שהאחת שלו מחכה לו בחוץ.

אז מי הכי משעמם בבית האח הגדול? הכתבה המורחבת תתפרסם ביום שישי ב"עכבר פלוס" של "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות