fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשאוויוואייה עם יוסי סרור: כוכב הקופים

השימפנזות והקופים המכוערים והבוטים, שיצאו מהאב המודח רוני והבן הנגרר גילי, הזכירו ליוסי סרור שגם בביצת קינדר יש גבולות שאסור לחצות. גם לא בשם המשחק שנמשך בצל הדרמה
רוני מיילי
כך מתנהג איש עסקים? רוני מיילי
יוסי סרור
הולך לישון וקם עם האח. יוסי סרור (צילום: אושרי כהן)

אני בשוק, אני בהלם, מכל הסיטואציה שקרתה בבית. זה אסור לפי החוקים של האח הגדול. אסור להשתמש באלימות פיזית ולא באלימות מילולית. לפי דעתי, רוני היה צריך ללכת עוד כשהתעלל בפוקאהונטס, כשאמר לה שהיא מפחידה בחושך.

זו גם היתה התעללות מילולית. אני, אישית, לא יכול לסבול את זה. כל אדם הוא אדם וצריך לכבד אותו. כשאתה מגיע לתוכנית ריאליטי כזו, אתה צריך לקחת בחשבון שאתה הולך לחיות עם בני אדם ואתה תקבל כל אחד כמו שהוא. זה לא פשוט שם. הם בתוך ביצת קינדר. הם כל הזמן במתח ובחרדות מה חושבים עליהם בחוץ, אז כשבא מישהו מבפנים, מתוך הבית, ומתעלל, זה נורא.

גילי מיילי
לא מקנא בו. גילי מיילי

מה שרוני עשה ללבנה עבר כל ביקורת. בואי נאמר, שאם על פוקאהונטס הוא התעלל 5 קילו, על לבנה הוא הוריד טון. ככה עושה אבא לילדים? סבא לנכדים? איך הוא לא פוחד מהקדוש ברוך הוא להשתמש בכאלה מילים ברוטאליות? אני לא רוצה לחזור על המילים האלה. על מילים כאלה אין סליחה ואין כפרה. ככה

לפגוע בנפש של בנאדם?
הייתי רוצה שרוני מיילי ייתן לי תשובה לשאלה: אם הוא היה בחוץ והבת שלו היתה בפנים ומישהו היה אומר לה מילים כמו שהוא אמר ללבנה -איך הוא היה מרגיש? ככה מתנהג אדם בוגר, שמספר שהוא איש עסקים, בנאדם קלאסה? לו בכלל יש הכל הכי טוב, לפי הדיבורים שלו. מישהו יגיד "יש לי מרצדס", אז הוא יגיד "לי יש מרצדס עם כנפיים".

רוני מיילי
כך מתנהג איש עסקים? רוני מיילי

אני לא מקנא בגילי, הבן שלו. אני מאמין שהוא מרגיש מאוד לא נעים בקטע הזה. בכל זאת, זה אבא שלו. עכשיו הוא צריך להישאר בתוך הבית עם אנשים שנפגעו מאבא שלו. זה מצב מאוד לא פשוט. לא הייתי רוצה להיות במקומו. מה אני אגיד לך, עם ישראל לא שוכח ולא סולח. זה ירדוף גם את רוני וגם את גילי עוד הרבה זמן. לרוני לא רק שברחו הקופים, ברחו ממנו טילים של שימפנזות, יצאו לו הקופים מתאי המוח הקטן והמוח הגדול. הקופים של כולם שם התחילו לברוח. לא להאמין כמה שהם קונים ומוכרים. לבנה נכנסה לי ללב. היא בחורה עם המון נתינה. היא אמיתית, לא מרוחה במייק-אפ, מאוד ישרה, לא קונה ולא מוכרת. לא מגיע לה שיפגעו בה. לאף אחד לא מגיע שיפגעו בו.

לבנה זוהרים
נכנסה לו ללב. לבנה זוהרים

גם יניב הוא ילד מאוד טוב, אבל נא לא לטעות. הוא לא פראייר. הוא לא נאיבי כמו שחשבתי בהתחלה. גם איתו צריך להיות עם יד על הדופק. הוא עוד יפתיע אותם בסיבובים. דור מפתיע, ופאולינה ממזרה איך שהיא משחקת על דור. היא יודעת שהוא אוהב אותה, אז היא משחקת את המשחק שהיא הולכת עם לאון, ודור מתאהב בה עוד יותר ונכנס לדיכאון. היא מבלבלת את שניהם, משחקת איתם מחבואים.

דנה יושבת על הגדר, בודקת מה הולך בבית ועושה מזה מערבל בטון. בני חפראווי. חופר להם, עושה להם חשבונות, אבל מסכן, אני מבין אותו. הוא עבר תקופה קשה עם הגירושים שלו. אז כאן הוא מתפרק, מרגיש פתאום שאוהבים אותו. בסך הכל הוא בסדר.

הטור המלא של סרור יתפרסם ביום שישי  ב"עכבר פלוס" של "הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות