fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יניב דרעי עובר לכבוי אש, סוף לקריירה?

יניב דרעי במדי הגלבוע (צילום עצמי)
יניב דרעי במדי הגלבוע (צילום עצמי)

מכה לאסי גלבוע: הכדורגלן מספר 1 שלה בעונה החולפת ואחד השחקנים הכי טובים בליגות הנמוכות, יניב דרעי, יודיע בימים הקרובים על פרישה מכדורגל. הסיבה: דרעי התקבל לקורס כבאות ויעשה את הדרך שעשו שחקנים אחרים, כמו כפרי אזולאי, רון חייט ואחרים, שהמשותף לכולם: הם הפסיקו לשחק בליגה א' וירדו לליגות נמוכות. הקורס יחל בעוד שבועיים, ב- 19 ביוני.

"בלתי אפשרי לשלב קריירה בליגה א' עם עבודה בכבאות", מאבחן הכדורגלן הוותיק, כפרי אזולאי, שבשנים האחרונות שיחק בליגה ב', שם יש פחות מחויבות ופחות מספר אימונים בשבוע. דרעי כבש בעונה החולפת 11 שערים שסייעו לקבוצה להישאר עונה נוספת בליגה א'. בין השחקן ליושב ראש הגלבוע, אוהד אפרים, יש סיכום של כבוד לפיו הוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. למרות הסיכום העקרוני עם הגלבוע, לפחות 7-8 קבוצות מליגה א' פנו לשחקן והציעו לו חוזה, ביניהן צעירי כפר כנא, הפועל בית שאן ואחרות.

יניב דרעי במדי הגלבוע (צילום עצמי)
יניב דרעי במדי הגלבוע (צילום עצמי)

לדברי מקורב לשחק בן ה-28:   "הוא ידע כבר כמה שבועות שהתקבל לכבוי, אבל בגלל הכבוד הרב שהוא נותן לאוהד אפרים, החזיק את הנושא בבטן והתבייש לספר לו". גורם בגלבוע אמר: "זו תהיה רעידת אדמה כשיבינו שיניב לא ממשיך".

כבר בהתחלה ייצא דרעי לקורס כבאות בן למעלה משלושה חודשים, אי שם באזור המרכז, שמתקיים בתנאי פנימייה. במהלך הקורס ילמד ויתאמן במשך חמישה ימים בשבוע ויחזור למשפחתו בבית שאן רק בסופי שבוע. במצב כזה, ספק אם יהיה מאמן בליגה א' שיבנה עליו.

לדברי מקורבי השחקן: "יניב אוכל את עצמו שיאלץ להפסיק לשחק כדורגל, לפחות בליגה א', אבל פרנסת המשפחה עומדת אצלו במקום הראשון". אותו מקורב מוסיף ואומר: "יניב כבר לא ילד, יש לו אחריות, הוא מבין שבשלב זה של הקריירה שלו כבר לא יגיע לליגת העל, כפי שחלם כשהיה ילד, הוא כבר טעם מהליגה הלאומית כששיחק כמה שנים בנצרת עילית, עכשיו הוא צריך לדאוג למשפחה שלו".

דרעי מבין כבר כמה שנים שמכדורגל בלבד לא יוכל לפרנס בכבוד את משפחתו וכמו שחקנים רבים מצא הכנסה נוספת. כיום הוא עובד על משאית עם קו חלוקת אוכל בבקעה. "הוא עובד קשה, לא חושש מעבודה, רוצה להתפרנס מכבוד, עם כל האהבה שלו לכדורגל הוא מבין שלא יוכל להתפרנס מהמשחק, העבודה בכבוי עבורו זה עוגן לעתיד לו ולמשפחתו", אומר מקורב לשחקן.

יניב דרעי עצמו סירב להתייחס לדברים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות